C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accoustumee dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Encor escript il de rechief. Ne sçay dont vient ceste fumee, C'est de sa rage accoustumee Qu'i ne daigne parler a nous. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 426).
[2] \à messire Jaques de Villers, chevalier, conseillier et chambellain de monseigneur le duc de Bourgoingne et maistre faulconnier, la somme de neuf frans (...) pour trois jours entiers (...) qu'il a vacqué en estre venuz à Dijon pour ordonner et tauxer les journees des faulcons et valez de faulcons de riviere et d'oiteur que mondit seigneur a mandé aler devers lui à Paris selon la tauxacion ordonnee et accoustumee par mondit seigneur (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 771).
[3] ...sçavoir vous faisons que notre amé et feal secretaire Me Robert de Lorris nous avons mis et retenu en l'etat de maitre de la chambre de nosd. comptes comme clerc et lay et avons fait prendre par le chancelier en notre présence le serment de luy en la maniere accoustumee et luy avons reservés et reservons l'etat et office de notaire et secretaire qu'il a par devers nous (PHIL. VI VALOIS, Lettres closes C., 1330-1349, 121).

Fermer la fenêtre