C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accidens dans la Base des Partiels 

32 attestations 
 Page /4 

[1] ...il est d'usance que les jeunes gens muent et changent souvent de propoux et de volunté pour aucuns accidens, qui encourant souvent aux hommes en cest monde. (LA CEPEDE, Paris Vienne K., 1432, 124).
[2] ...Comme gloire et parfait delit ne puist estre en quelconques chose escalourgiable ou muable, c'est assavoir qui puist estre mué de un en autre, si que sont souvent les communs deliz par divers accidens de joye tourné en dueil, ne puet doncques estre felicité, laquelle chose est droite joye fors ès choses qui sont en si hault degré de bonté et si fichiées que decheoir ne peuent pour quelconques troubles ne estre tresbuchiées. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 64).
[3] Et par ces poins tenant le monde en paix, acquerres [l. acquerrés] la grace de Dieu et du monde, chascun vous louera, et revendra droit ordre en tous les estas qui trop s'estoient desvengiéz de leurs droiz estres par divers accidens (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 90).
[4] ...pitagoras et ceulx de sa secte (...) mettent nombres ainsi que matere et principe des choses et les passions des nombres ainsi comme les passions ou les abiz des choses. Si que nous entendions par passions accidens legierement passibles et par abiz accidens permanens. (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 124).
[5] ...pitagoras et ceulx de sa secte (...) mettent nombres ainsi que matere et principe des choses et les passions des nombres ainsi comme les passions ou les abiz des choses. Si que nous entendions par passions accidens legierement passibles et par abiz accidens permanens. (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 124).
[6] Toutes sont de male determinacion avec terribles accidens et s'ensuyvent souvent veirolles, morbile et maladies venimeuses (GORDON, Prat., c.1451-1500, I,10).
[7] Et donc au commencement quant appert orde couleur et aulcuneffois insensibilité, telz accidens sont appellés cancrenes et quant ilz viennent a putrefaction et uleceracion de cuir et grant insensibilité et humectacion et a virulence, adonc on les peult appeller herpestiomenes (GORDON, Prat., c.1451-1500, I,18).
[8] ...ce sont les accidens et conmutances et ne sont pas differances constitutives, car elles ne sont pas neufves plaies (GORDON, Prat., c.1451-1500, I,25).
[9] Item note que appoplexie est communement incurable pour la noblesse du membre et pour la multitude de la matiere, car membre noble ne peult longuement porter forte maladie ne la molestacion des accidens (GORDON, Prat., c.1451-1500, II,25).
[10] ...et selon la diversité des nocumens de ces nerfz vient diversité de accidens en la langue (GORDON, Prat., c.1451-1500, III,20).

32 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre