C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de abit dans la Base des Partiels 

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[1] ...et l'empereur dist l'euvangile en abit de dyacre (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 158).
[2] Ung herese] Faisoit le papelart et le saint homme par la plus extreme fachon que l'on vit onques. N'avoit que ung oeil. Ne savoit mot de lattin ne d'escripture. Estoit lait et de vil abit. Alloit deschaulz et a nuz piéz (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 226).
[3] ...dont l'abit du duc si estoit ung manteau de drap d'or fourré d'ermines, le bort ung quartier de large. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 249).
[4] Aprés, en l'autre page, ou corps de l'ystoire, est comme le jouvencel entre en religion et est en chapitre recevant l'abit de religion. (Déclar. Hyst. S., a.1449, 140).
[5] Derechief, pource que de VIII langes et de VIII langaiges sera faite et construite nostre sainte Chevalerie, ou convent principal, au conseil du prince et des conselleurs, aura toujours VIII notaires de l'abit des freres, et ainsi chascune lange aura son propre notaire ; et ainsi sera es autres convens des regions et cites, voire lez choses en qualite et quantite en equipolent gardees. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 80).
[6] Et par dessous ce mantel treshonneste et habile apparera la cote de dessoulz vers lez pies ainsi comme IIII dois. Tel sera l'abit principal de la Chevalerie du Crucifix. Verites est que il aront autres mantiaulz feriaulz et contre la pluie. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 86).
[7] Maintes manieres sont de solitude ou de religion. L'une maniere est quant au lieu ou habitacion par dehors, ou de mutacion d'abit corporel, sicut in monasteriis. L'autre solitude est par dedens, hors de cures et solitudes mondaines, tant soit la personne entre les gens (* *, 117).
[8] Maintes manieres sont de solitude ou de religion. L'une maniere est quant au lieu ou habitacion par dehors, ou de mutacion d'abit corporel, sicut in monasteriis. L'autre solitude est par dedens, hors de cures et solitudes mondaines, tant soit la personne entre les gens (* *, 117).
[9] L'abit et la tonsure conferent moult peu, mais mutacion de meurs et entiere mortifficacion de passions font le vray religieux. (Internele consol. P., 1447, 311).
[10] Quant il convient paier Usure, Et quant fault engatger l'abit Ou vendre quelqu'autre mesure (OLIOU, Mess. Arg. A., c.1470, 464).

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