C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ystront dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Et t'apparras trois jours devant que la forteresse que tu feras et nommeras de ton nom, devra muer seigneur, et aussi quant ly uns des hoirs qui de ta lignie ystront devra mourir. (ARRAS, c.1392-1393, 13)
[2] Et fist Mallerez l'abbaye refaire plus grande et plus puissant qu'elle n'avoit esté devant, et y mist Gieffroy VJxx. moines, et les renta bien, et furent ordonnez pour a tous temps prier pour l'ame de Remond, de Melusigne, et de tous leurs hoirs, et de ceulx qui d'eulx ystront. (ARRAS, c.1392-1393, 294)
[3] Braquet de Braquemont, fils aisné et hoir en partie de noble hommeMessire Reynauld de Braquemont, heritera sa dite fille et les enfans qui par le plaisir de Dieu ystront du mariage dessus dit, de 400 livres tournois de rente, assises et situées là où il luy plaira entre les rivieres de Somme [et] de Saone; (6205, 395)
[4] Et de l'une de ses generacions issi Abraham, homme parfait et Dieu cregnoit, à qui Dieu donna la terre de promissiom, voire à ceulx qui de lui ystront. (6206, 175)
[5] Et ont voulu, consenti et accordé, et par ces presentes veulent, consentent et accordent les diz monseigneur l'abbé et religieux que sur les louages, revenues et prouffiz qui ystront d'ores en avant d'icelle maison le pitancier, qui est a present et qui pour le temps a venir sera en ycelle eglise, prendra et aura, premierement et avant toute euvre, vint huit livres par., que lesdiz monseigneur l'abbé et religieux ont admorties et admortissent par ces presentes pour estre distribuees et baillees, par chascune sepmaine, a cellui qui aura chanté et celebré les dictes messes, c'est assavoir dix solz par. pour les dictes messes ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 784)

Fermer la fenêtre