C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ystre dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Dieu doint qu'a honneur en puist ystre. (CHART., L. Dames, 1416, 301)
[2] Par Eve autre chose n'entensFors celle qui offre en tous tems Et chascun jour a homme et femme Et tent la pomme de diffame: C'est la chars qui tousjours perit Par sugection l'esperit Et lui offre et lui administre Toute doleur, dont maulx puet ystre Par temptacion decevable Et par vanité trespassable Et par temptacions mondaines En fin de dampnacion plaines. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 227)
[3] La vous tenez, Car, voir, c'est le lieu et le tiltre Dont jamais vous ne pouez ystre Jour de vostre aage. la pomme de diffame: C'est la chars qui tousjours perit Par sugection l'esperit Et lui offre et lui administre Toute doleur, dont maulx puet ystre Par temptacion decevable Et par vanité trespassable Et par temptacions mondaines En fin de dampnacion plaines. (Mir. st J. Cris., c.1344, 275)
[4] Laquelle ourdie il convient tistre, Car plus est une euvre excellente, D'estoffe riche et apparente, Que plus y duit main providente Qui la boute en gloire et en tiltre, Et qui la deduise et regente Par art si clere et si patente Que riens n'y reste, trou ne fente, De quoy deslos aucun puist ystre. (5425, 155)
[5] laquelle chose leur pleut moult, car onques n'avoient veu ystre de ville du monde à beaucop près telle ne si grant armée. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 180)
[6] et plus largement y en eust eu de mors s'il y eust eu saillie à ystre hors d'icelle ville, mais toutes les portes d'icelle estoient murées du costé de l'ost desdiz Bourguignons. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 276)
[7] Et, le vendredi Xe jour dudit moys, qui fut le lendemain dudit assault, par une trenchée qui fut faicte pour ystre hors dudit lieu de Beauvais, Salezart et autres de sa compaignie entrerent dedens le parc d'icellui de Bourgongne environ le point du jour, où il y fut tué tous les Bourguignons qu'ilz rencontrerent. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 278)
[8] Et à veoir ladicte monstre y estoit le roy et l'ambaxade du royaume d'Arragon, qui tous faisoient grandes admiracions de la quantité de gens de guerre qu'ilz virent ystre hors de ladicteville. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 310)

Fermer la fenêtre