C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de yssir dans 7FMR 
112 attestations 
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[1] La me fist Desir dur estour Ne je ne savoie plus tour, Quant vy de pres s'entrebaisier Une pastoure et un pastour, Et de loing yssir d'une tour Quatre dames en noble atour; (CHART., L. Dames, 1416, 203)
[2] Cestuy rompt le cuer et affole, Et ne le lesse Yssir pour don ne pour promesse, Car lÿé le tient en la lesse De Regart qui a paine cesse Et le pourmaine, Jour a jour, sepmaine a sepmaine, Tant qu'il le tient soubz son dommaine. (CHART., L. Dames, 1416, 257)
[3] Pourquoy me fist Amours emprendre A tant l'aymer et si hault entreprendre, Et moy donner tel don pour le reprendre Et de tel joye yssir pour souspirer? (CHART., Compl., 1424, 324)
[4] Si tost que ces troys abhominablez monstres me furent apparuez, la seconde avoit tel desir de respandre par sa bouche arrogans et rioteuses paroles, que la haste de parler lui entrerompoit sa voix et faisoit sa langue bauboyer, et la multitude dez reprouches et mesditz, qui s'efforcoient yssir de son apostumé courage, enmpeschoit l'un l'aultre, ainsi que presse de gens qui se hastent de yssir par ung estroit guisset. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 6)
[5] Si tost que ces troys abhominablez monstres me furent apparuez, la seconde avoit tel desir de respandre par sa bouche arrogans et rioteuses paroles, que la haste de parler lui entrerompoit sa voix et faisoit sa langue bauboyer, et la multitude dez reprouches et mesditz, qui s'efforcoient yssir de son apostumé courage, enmpeschoit l'un l'aultre, ainsi que presse de gens qui se hastent de yssir par ung estroit guisset. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 6)
[6] car l'esguillon de fain et contrainte necessité de vivre fait saillir le lou du boys, pour ce que necessité surmonte nature et la pourforce de yssir de ses rigles et de ses loyz. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 13)
[7] Maiz quel soullegement donneras tu a nostre petite foyblesse, quel confort du temps advenir, ou quel espoir d'alegeance nous prometz tu, comme ton maistre et nostre justicier nous ait tous faitz pour participer a sa bonté et estre acullis a sa clemence, et qu'il ne het riens de ses oeuvres, et de luy qui est la bonté des bons ne peult mal yssir? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 86)
[8] Si est haulte et poissant roÿne, Tout soit elle d'estrange orine, Dame Fortune est appellee, Qui a ourdi mainte tellee A maint si dure que texir Ne la scevent, n'eulz en yssir. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 23)
[9] La dame dit que " son usage Estoit de par nuit aourer Dieu, et des gens soy sepparer, Si lui couvendroit a yssir Des pavillons, s'a son plaisirDe tant de son gré l'aaisoit ", Et il dist que " bien lui plaisoit. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 223)
[10] La tierce de quel matiere il veult parler, c'est qu'il prepare en sa pensée tout avant euvre l'ordre de ce qu'il veult dire, c'est assavoir la premisse de son ennarcion briefve et substancieuse die devant, puis sa mageur apres, qui est la substance de la choses, et apres viengne la conclusion et tout ce soit par tel maniere qu'il ne mecte ses raisons ce devant derriere, ne die choses superflues et hors la matiere, ne qui à propos ne facent, par quoy oublie la fin où venir veult si que ou millieu demeure esbay et ne s'en saiche yssir, lesquelles choses sont trop laides en parleure. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 166)

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