C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de yceus dans 7FMR 
23 attestations 
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[1] Et dist que de tout le prouffit qu'il ot oncques de faire yceus coings, il n'ot oncques prouffit en argent comptant, jà soit ce que icellui Robinet, quant il se volt partir de ladite ville de Honnefleu pour aler demourer en la ville de Dieppe, pria et requist lui qui parle que lesdiz coings il lui volsist laissier, et il le acquitteroit de l'argent qu'il devoit à ladite Alips. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 490)
[2] eus avoir prins et retenua certains crois de cens ou de rente annuel et perpetuel, desorendroit a touz jours, pour eus, pour leurs hoirs et pour ceus qui cause ont ou auront de eus, de religieus honmes et honestes l'abbé et couvent de l'eglise de Saint Magloire de Paris, ou nom et pour le profit de la dite eglise, une maison avecques toutes ses appartenances et appendances, si conme tout se comporte et estent de toutes pars, que les diz religieus avoient, assise a Paris, en la rue du Bourc l'Abbé, tenant, d'une part, a la rue Palee et, d'autre part, a la maison Guillaume le Bossetier, aboutissant par derrieres a la maison Robert l'Esmoleur, en la censive des diz religieus, c'est assavoir pour le pris de deus solz par. de fons de terre, et neuf livr. par. de crois de cens ou de rente annuel et perpetuel, en quoy la dite maison est et demoura chargié chascun an, et que les diz preneurs, leurs hoirs et ceus qui cause ont ou auront de eus en sont et seront tenuz de rendre et paier, chascun an, en la maniere qui s'ensuit, c'est assavoir les diz deus solz par. pour fons de terre aus diz religieus, au terme de la Saint Remy, et les dites neuf livr. par. de crois de cenz ou de rente, aus quatre termes generalment en l'an a Paris acoustumés, au chamberier de la dite eglise soixante dis solz par., et au couvent d'icelle eglise cent et dis solz par., et pour trente livr. par. d'amendement que les diz preneurs et chascun pour le tout en gaigerent en nostre main et promistrent, par leurs sermens et par la foy de leurs corps pour ce bailliees corporelment en nostre main, a mettre, convertir et emploier en l'amandement de la dite maison bien et souffisaument, toutes choses contees pour amandement, dedenz la fin et le terme de trois ans prochains a venir, pres a pres entresivans, acomplis et passés a compter du jour de la date de ces presentes lettres, en telle maniere et sus tele condicion que les diz preneurs, leurs hoirs ne ceus qui cause ont ou auront de eus ne pouront chargier ne obligier la dite maison, adcensee conme dit est dessus, par quelque maniere que ce soit, en plus grant sonme que es dites neuf livr. et deus solz par., tant pour fons de terre conme de crois de cenz ou de rente annuel et perpetuel dessus dites, si conme yceus preneurs et chascun pour le tout le vouldrent et accorderent expressement pardevant nous. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 38)
[3] Nous faisons assavoir que les despens es quiex Bertaut de Toye, talemelier, ou non et comme garde du mestier de talemelerie de la ville de Paris pour le temps, a la cause du pennetier de France, estoit condempnés de nostre devancier prevost de Paris envers les religieus de l'eglise Saint Magloire et pour les causes contenues en la sentence donnee du dit nostre devancier, parmi la quele ces presentes sont annexees, nous, veu [] [ycelle sentence et (?)] tout ce qui faisoit a veoir quant pour les diz despens tauxer, consideré tout ce qui nous povoit et devoit mouvoir, eu seur ce conseil de sages, tauxasmes et tauxons yceus despens a seze libr. par. de la monnoye courant l'an trois cens vint et sept. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 41)
[4] Comme, a cause de vostre office, vous eussiez arresté et mis en la main du roy nostre seigneur certainne rente que les religieus de l'eglisemonseigneur Saint Magloire, fondee du roy en la grant rue Saint Denis a Paris, se dient avoir sus une et plusieurs certainnes mesons seant a Paris, jusques a tant que il nous eussent monstré cause comment il les tenoient comme amortiz ou autrement et que de danz an et jour il eussent yceus rentes vendues et mises hors de leurs mains ou amorties ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 55)
[5] lequel, en la presence dudit procureur des dis religieus, se delessa de sa dite opposicion, et voult et acorda que ledit empeschement qu'il avoit mis en ladite saisine des dis religieus feust hostez tout a plain, et il condempnez a cesser, et yceus religieus tenus et gardez en leur dite saisine et possession de prendre les deus sols par. de rente, chascun an d'ores en avant audit terme de la Saint Remy, en et seur ladite maison, et que ainsi feust par nous dit et pronuncié ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 70)
[6]Nicolas l'Afillé et Guillaume de Neelle, sergens a verge du roy nosire ou Chastellet de Paris, commis a ce a la requeste du procurateur de religieus hommes et honnestes l'abbé et couvent de l'eglise Saint Magloire de Paris, pour et ou non d'yceus religieus et de leur dite eglise, qui disoit que, comme yceus religieus, tant par eus comme par ceus de qui il avoient cause, feussent et eussent esté en bonne et souffisant saisine et eussent droit d'avoir, prendre et recevoir, chascun an aus quatre termes generaument a Paris acoustumez, trente soulz par. de crois de cens ou de rente en et sus une meson et sus ses appartenances, qui fu feu Millet de Clervaus, tavernier, seant a Paris, en la rue que l'en dit Hue Leu, en la censive des diz religieus, tenant, d'une part, a la meson Jehannot le Pescheur et, d'autre part, a la meson Jehan de Villeron, et de gaigier et prendre gaiges en ycelle pour leur dit crois de cens ou de rente toutes fois que aucuns arrierages leur en estoient et avoient esté deuz, ycelle meson et appartenances estoient devenues wides, vagues, ruineuses et inhabitables et en tel point que les diz religieus ne autre pour eus n'i povoient ne n'avoient peu trouver par lonc temps que prendre ne que gaigier pour leur dit crois de cens ou de rente, par quoi grans et plusieurs arrierages leur en estoient deuz, si comme le dit procureur disoit, feussent alez, premiere fois, le vendredi devant la feste Sainte Crois en septembre, seconde fois, le lundi aprés la feste de Touz Sains, tierce fois, le merquedi aprés la Thyphaine, tout en l'an de grace mil trois cens trente et sept, et quarte fois d'abondant, le mardi aprés la feste saint Barnabé apostre darrenerement passé, a la dite meson dessus desclarcie. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 77)
[7]Nicolas l'Afillé et Guillaume de Neelle, sergens a verge du roy nosire ou Chastellet de Paris, commis a ce a la requeste du procurateur de religieus hommes et honnestes l'abbé et couvent de l'eglise Saint Magloire de Paris, pour et ou non d'yceus religieus et de leur dite eglise, qui disoit que, comme yceus religieus, tant par eus comme par ceus de qui il avoient cause, feussent et eussent esté en bonne et souffisant saisine et eussent droit d'avoir, prendre et recevoir, chascun an aus quatre termes generaument a Paris acoustumez, trente soulz par. de crois de cens ou de rente en et sus une meson et sus ses appartenances, qui fu feu Millet de Clervaus, tavernier, seant a Paris, en la rue que l'en dit Hue Leu, en la censive des diz religieus, tenant, d'une part, a la meson Jehannot le Pescheur et, d'autre part, a la meson Jehan de Villeron, et de gaigier et prendre gaiges en ycelle pour leur dit crois de cens ou de rente toutes fois que aucuns arrierages leur en estoient et avoient esté deuz, ycelle meson et appartenances estoient devenues wides, vagues, ruineuses et inhabitables et en tel point que les diz religieus ne autre pour eus n'i povoient ne n'avoient peu trouver par lonc temps que prendre ne que gaigier pour leur dit crois de cens ou de rente, par quoi grans et plusieurs arrierages leur en estoient deuz, si comme le dit procureur disoit, feussent alez, premiere fois, le vendredi devant la feste Sainte Crois en septembre, seconde fois, le lundi aprés la feste de Touz Sains, tierce fois, le merquedi aprés la Thyphaine, tout en l'an de grace mil trois cens trente et sept, et quarte fois d'abondant, le mardi aprés la feste saint Barnabé apostre darrenerement passé, a la dite meson dessus desclarcie. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 77)
[8] et recognurent euls, chascun pour le tout, de l'auttorité devant dite, avoir vendu et par non de pure vente vendirent, quitterent, transporterent et du tout desorendroit a touz jours delaisserent heritablement a Pierre Angevin, peletier, bourgois de Paris, a Gile, sa fame, a leurs hoirs et a ceus qui cause auront de euls, vint solz par. de cens, cres de cens ou rente annuel et perpetuel que il avoient de leur conquest et prenoient paisiblement, tantost aprés trente cinq solz par. de rente, aus quatre termes en l'an a Paris generalment acoustumés, en et sur une meson et ses appartenances,drois et appendances, seant a Paris, ou Bourc l'Abbé, qui est a present Saintot du Bourc l'Abbé, tenant, d'une part, a une meson qui est aus hoirs Gieffroy de Fleury, et, d'autre part, au dit Saintot, aboutissant parderriere a ycelui Saintot, en la censive des religieux de Saint Magloire de Paris, a avoir, prendre, posseoir et recevoir par yceus acheteurs et par ceus qui cause auront de eus doresenavant, chascun an perpetuelment aus diz quatre termes, en et sur la meson du dit Saintot dessus dite et sur ses drois et appartenances, c'est assavoir pour le pris de vint livr. par. que les diz vendeurs en confesserent avoir eu et receu des diz acheteurs et dont il se tindrent pour bien paiez ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 121)
[9] et d'ycelui pris quitterent a touz jours les diz acheteurs et ceus qui cause auront de eus, mettans, cessans, transportans, quittans et du tout delaissans, desorendroit a touz jours, par vertu de ceste vente et a cause d'ycele, es diz acheteurs et en ceus qui de eus auront cause, tout le droit, action, saisine, seignorie, proprieté et possession quelcunques que il avoient, avoir, demander et reclamer povoient et devoient en yceus vint solz par. de rente de eus venduz, et envers quelcunques personnes et choses pour reson d'yceus, sanz y riens retenir pour yceus vendeurs ne pour leurs hoirs doresenavant ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 122)
[10] et d'ycelui pris quitterent a touz jours les diz acheteurs et ceus qui cause auront de eus, mettans, cessans, transportans, quittans et du tout delaissans, desorendroit a touz jours, par vertu de ceste vente et a cause d'ycele, es diz acheteurs et en ceus qui de eus auront cause, tout le droit, action, saisine, seignorie, proprieté et possession quelcunques que il avoient, avoir, demander et reclamer povoient et devoient en yceus vint solz par. de rente de eus venduz, et envers quelcunques personnes et choses pour reson d'yceus, sanz y riens retenir pour yceus vendeurs ne pour leurs hoirs doresenavant ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 122)

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