C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de xviij dans 7FMR 
56 attestations 
 Page /6 

[1] Et pour ce que tel estoit le dit Absalon, Dieu consenti que ainsi qu'il couroit persecutant son pere, les branches d'un arbre l'aherdirent par ses blons et longs cheveulx esquelz moult avoit grant vaine gloire, et là demoura pendu tant que Joab vint qui l'occist, si que il est escript ou XVIIJ.e chapitre du livre d'Exode. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 146)
[2] En ceste partie dit l'ystoire que ou millieu de la montaigne Gieffroy encontra la route des gens de cheval, et estoient de XVJ. a XVIIJ., que uns que autres; (ARRAS, c.1392-1393, 199)
[3] XVIIJ.. (Somme abr., c.1477-1481, 87)
[4] XVIIJ.. (Somme abr., c.1477-1481, 87)
[5] Et monte l'en en cedit saint monlt bien a .XVIIJ. degrés. (Voy. Jérus., c.1395, 25)
[6] Oultre disoit qu'il ne faloit ja causer ladicte lettre pour venir à la provision faicte par icelle lettre, qui estoit moult petite et de très petit proufit au Roy, car toute la provision ou ordonnance, hors miz les exceptez, ne comprenoit que V ou VJ, desquelx les uns avoient servi le Roy XIX, les autres XVIIJ, les aucuns XVIJ ans, et l'exception estoit de celx qui avoient servi le Roy vint ans, que le Roy voloit joir de gages à vie,tandem, à fin, aprèspluseurs paroles, que la lettre fust revoquée, dessirée et corrigée ou amandée. (BAYE, I, 1400-1410, 152)
[7] Cedit jour, après disner, en la Tournelle criminelle, par XVIIJ ou XX des seigneurs de ceans à ce deputez de par la Court, c'est assavoir, messire H. de Marle, maistre S. de Nanterre, presidens, maistres G. de Villers, J. de Vitry, G. Ponce, m. du Boz, N. Fraillon, J. Charton, E. Geffron, m. J. Mangin, G. de Besze, J. Romain, O. Gencien, J. Gencien, G. de Seriz, T.Tiessart et autres, a esté deliberé que l'un des advocas du Roy proposeroit ou Conseil du Roy en sa presence contre le cardinal de Pise et certeinnes lettres closes qu'il avoit envoiées à Romme contre la Court de ceans et l'onneur et droiz royaulx, en insistant principaument sur la derrainne clause d'icelles lettres, laquelle touche principaument le Roy, et ce seroit signifié au Chancellier pour avoir audience à tel jour que plairoit au Roy et qu'il verroit à faire. (BAYE, II, 1411-1417, 47)
[8] Si le publié en disant tout haut:" Il plait au Roy nostre Sire que ce scrutine par lui fait soit publié, ouquel messire Henry de Marle dessusdit a eu XLIIIJ voix, maistre Simon de Nanterre, president en Parlement, XX, maistre J. de Saulx, chancellier de Bourgoigne, VJ, et ledit messire Arnault de Corbye XVIIJ. (BAYE, II, 1411-1417, 130)
[9] Vray est, diz-je, que s'il peust ancores exercer ledit office, mesdis seigneurs les eslisans se fussent arrestez à lui plus que à nul autre, toutevoie, nonobstant sa foiblesse, ancores s'i arrestent lesdiz XVIIJ. (BAYE, II, 1411-1417, 130)
[10] Et y a eu LXJ eslisans et IIJ nommez au lieu du premier president, et IX nommez audit lieu du quart president, c'est assavoir, maistre R. Mauger qui a eu XLIJ voix, maistre S. de Nanterre qui a eu XVIIJ voix, et J. Juvenel, advocat du Roy, une à l'office de premier president. (BAYE, II, 1411-1417, 134)

56 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre