C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de xiie dans 7FMR 
111 attestations 
 Page /12 

[1] La .XIIe. estoille, qui est la principale de leur gloire, sera la vision de celle benoite Trinité du Pere, du Filz et du Saint Esperit en unité d'essence divine, où ilz se mireront et la contempleront incessamment, dont la joye et delectacion est à nous incomprenable et non mie à eulx, saoulable si comme sont à nous noz communs plaisirs et joyes, mais plus delittable de tant comme plus est regardée. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 51)
[2] Comme devant ay dit, le roy son pere par grant cure et deligence fist nourrir cest enfant, tant en nourriture de sa personne, comme, quant vint à l'aage de cognoistre, de nourriture de meurs propices à prince et introducion de lettres, et ainsi lui continua jusques en l'aage de la .XIIe. année, en laquelle, à grant prejudice de l'enfent et de tout le reaume, lui failli par naturel trespassement ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 162)
[3]Le .XIIe. chappitre, qui parle des .II. oysiaux de proie qui sourdirent des entrailles du devant dit, peut notter les .II. [aucuppans] le pappé qui ont continué environ l'espace de .XXVIII. ans. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 10)
[4] Car la premiere espere, c'est assavoir une qu'ilz ymaginent comprendre la .IXe, il la mettent estre yaue, si comme plus plainement frere Rogier Bacon le recite en son Livre du ciel ou .XIIe. chappitre. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 64)
[5] Anthoine, annuyt, qui est le xiie de ce mois, ay trouvé ung clerc du seigneur Robert qui est françois, qui a prins congé dudict seigneur Robert. (0304, 46)
[6]Escript en haste au Pont de Saudre, ce xiie d'octobre. ung clerc du seigneur Robert qui est françois, qui a prins congé dudict seigneur Robert. (0304, 47)
[7]Escript au Plessis du Parc, le xiie jour d'octobre. octobre. ung clerc du seigneur Robert qui est françois, qui a prins congé dudict seigneur Robert. (0304, 93)
[8] Escript a Dreux ce xiie de septembre. d'octobre. octobre. ung clerc du seigneur Robert qui est françois, qui a prins congé dudict seigneur Robert. (0304, 138)
[9] Et le XIIe fut messire Rogier, conte de l'isle de Sicile, qui ores est royaume. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 167)
[10] Le jour devant qu'ilz furent tous ensambleet conseilliet l'un parmy l'autre, parmy l'information que Geronnet leur avoit dit et fait et monstré à quelle heure ilz venroient, cilz Geronnet, luy XIIe. de compaignons, vestus en abis de gros varlez, marcheans en cottes de buriaux, et chascun menant chevaulx de harnois tous unis selon l'usaige que ilz ont ens ou pays, se departirent d'Usach devant l'aube du jour, et se mistrent en chemin vers Montferant, aroutez de leurs chevaulx comme marcheans voituriers, et entrerent environ nonne en la ville de Montferant. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 206)

111 attestations 
 Page /12 
Fermer la fenêtre