C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vue dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Peu d'années après que nostres roy fut couronné, et avant le Bien Publicque, se feïst une vue du roy et du roy de Castille, qui sont les plus alliéz princes qui soient en la chrestienté, car ilz sont de roy à roy, de royaulme à royaulme et d'homme à homme et obligéz sur grandes malédictions de les bien garder. (COMM., I, 1489-1491, 135)
[2] Il prinst des plus hardis povres chevaliersdes Macedonnes grant quantité et les envoia a Ephese comme prisonniers et les mist en vue des maistresses tours; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 59)
[3] Qant tout furent a vue et assis par ordenance, ensi que le devoient estre, on fist silense. (FROISS., Chron. D., p.1400, 232)
[4] Monstrer pense a toutes mes gens Conment perdu la vue avoit Lucien, qui maintenant voit, Afin de les plus esmouvoir A crestienté recevoir. (Mir. st Lor., 1380, 172)
[5] Et c'est raison, par me foi, Car maniere a point arree, Soit a vue ou en requoi, Est volentiers regardee. (FROISS., Ball. B., c.1362-1377, 29)
[6] La commenchames un estour Sans mautalent et sans irour, Car la damoiselle aherdi, Onques la vue n'en perdi ; (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 77)
[7] Et devez congnoistre que ce grant Dieu en fist à son plaisir et voulenté, à qui vous et autres princes estes plus subjectz et en la vue et regart de son oeil, que ne sont les autres simples et petites creatures mondaines, qui sont seulement en la subjection et soubz la voulenté de vous autres princes, et vous, messieurs les regens, ordonnez à gouverner les monarchies chacun en son endroit. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 143)
[8] et que quant il vint par devers ladite dame du Saumon, il dist à icelle comme sadite femme lui avoit baillée ladite sainture pour icelle lui apporter et rendre, mais il l'avoit perdue en chemin, ne savoit où ne en quel lieu, jà soit ce qu'il eust plusieurs fois demandé au prisonnier et autres ses familliers et serviteurs, qui pour lors chevauchoient avec lui, s'ilz avoient point vue ladite sainture, ne qu'ilz sceussent que elle feust devenue; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 364)
[9] Espérant, de bref vous faire offre de mieux : et pour arrhes de ce mieux, déjà je vous mets en vue, après l'Adolescence, ouvrages de meilleure trempe, et de plus polie étoffe : mais l'Adolescence ira devant. (R014, 71)
[10] C'est Ferme Amour, la dame pure, et monde, Qui longtemps a ne fut vue en ce monde. (R014, 94)

Fermer la fenêtre