C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de voyoit dans 7FMR 
13 attestations 
 Page /2 

[1] Si fis, et mal menee, Mes de Dieu estoit ordenee (Ce croy) la chose, car Fortune Contre elle poissance nesune N'aroit, se Dieu ne l'octroyoit, Qui trop mal gouverner voyoit Les pastours, par quoy, par son vueil, Croy que l'Esglise souffroit dueil. (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 73)
[2] Ne me pouoit on pas reprendre Et batre d'amont et d'aval Tantost qu'on me voyoit mesprendre Ou adonner a quelque mal? (LA VIGNE, S.M., 1496, 321)
[3] A resjouyr l'affection humaine La voyoit on gorres desmesurees, Tant en beaultez qu'en richesse haultayne; (LA VIGNE, V.N., p.1495, 168)
[4] Adoncq, je me deliberay de rediger par escript le piteux cas dessus mentionné de Loÿs de Monfalcon, lequel Dieu et Nature avoyent produit en excellente beaulté, en sens et entendement trop plus divin que humain, selon son eage, en grace et acceptabilité, si grandement que chescun qui le voyoit l'amoit et desiroit. (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 62)
[5] Et, pour ce que Alexandre les voyoit sages et graves, il leur demanda quele oppinion ilz avoient de Alexandre. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 224)
[6] et tenoit ledit de Commercy grosse garnison en ladicte place de Chavancy secretement, attendant son heure, [tant] que à l'aide d'aultres et d'iceulx, s'il voyoit son advantaige, cuydoit lever le siege ou faire son prouffict à l'encontre des Bourguignons, ses ennemis, comme vous ourrez cy après. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 20)
[7] lequel pan de mur estoit maçonné d'une salle et aultres chambres, et voyoit on bien par les fenestraiges que celuy pan ne pouvoit avoir guieres grant force. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 308)
[8] Une Biche borgne d'avanture paissoit au long du rivage de la Mer, ayant l'oeil, duquel elle voyoit clair vers la terre, à fin de se garder des Veneurs, et celuy duquel elle ne voyoit goute elle l'avoit du costé de la Mer, comme ne se doutant qu'il luy peust venir quelque accident d'icelle partie. (R516, 52)
[9] Une Biche borgne d'avanture paissoit au long du rivage de la Mer, ayant l'oeil, duquel elle voyoit clair vers la terre, à fin de se garder des Veneurs, et celuy duquel elle ne voyoit goute elle l'avoit du costé de la Mer, comme ne se doutant qu'il luy peust venir quelque accident d'icelle partie. (R516, 52)
[10] Comme donques le temps fut escheu, qu'il faloit tuer l'Oye pour la manger, le maistre se leva la nuict, et la cherchant pour luy couper la gorge, à cause qu'il ne voyoit goute, prit le Cigne au lieu de l'Oye, lequel, sentant le mauvais party qu'on luy vouloit faire, se mit à chanter un chant de mort, comme il a de coustume, par la douceur duquel chant son maistre, qui le vouloit tuer, le cogneut et le laissa. (R516, 67)

13 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre