C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vois dans 7FMR 
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[1] Et pour conclurre sur ce point du temps dont tu parles et de cestui, j'appelle les vivans a tesmoingque tu t'es selon toy desroyé en tes estaz trop plus que nous, et tu en vois encores les ensaignes, quant ung varlet cousturier et la femme d'un homme de bas estat osent porter l'abit d'ung vaillant chevalier et d'une noble dame et dont ilz souloient estre en court de prince tresbien parez. (CHART., Q. inv., 1422, 40)
[2] Or pers tous deux par voie estrange Dont je vois, nuz piez et en lange, Prïer la Vierge Qui des cieulx est vraie concierge, Lui presentant un ardant cierge Afin que par sa grace acquierge Grace et pardon, Et a nous deux vueille par don Octroier qu'ainsi ne tardon L'un aprés l'autre, ainçois gardon Par sa pitié, Vifz et mors, la nostre amictié. (CHART., L. Dames, 1416, 222)
[3] Maiz plus grevant Est le mal que vois recevant: Vif et sain, je pers mon servant Et son honneur qui va devant, Car en ouvrant, Son deshonneur est descouvrant Par estre laschement ouvrant. (CHART., L. Dames, 1416, 290)
[4] Ne vois tu que desordonnance a si desreglé celle pollice, que ceux sont duis aux aises privees, et conduitz en la paresseuse negligence, qui sont ordonnés pour travaillier au commun bien, ainsi que s'ilz estoient naiz seulement a boire et a mengier, et le peuple fait pour lez honnourer. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 71)
[5] et nous ottroye Genesis, qui la Bible escript Et le nombre nous en descript, Que le quart aage si dura Depuis David, qui endura Mainte grant persecucion, Par divine excecucion, Jusqu'a la transmigracion De Babiloine, et mencion Fait que .VIc. ans tous entiers Et .XII., sanz plus quart, ne tiers, Selon aucune oppinion, Car les aucteurs en union Ne sont mie du nombre, ainçois,Selon qu'es escriptures vois, Trop se different les aucteurs, Qui des aages sont escripteurs ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 143)
[6]O tout homme, ou maint vaine gloire, Mire toy, mire en ceste istoire, Vois se Fortune la perverse, En peu d'eure, de moult hault verse ! (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 68)
[7] Et pour ce, garnis ta maison d'eaue se vois le feu prochain, car l'omme, ce dit Orace, bien pourveu sera seur en tous les estas. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 94)
[8] et ainsi, par ce que tu vois verité en prince estre louée, convenable chose est s'acoustumer à la dire ; (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 163)
[9] Mais ce fait le grant orgueil qui, pour cause de ces vains honneurs ou tu te vois enveloppee, estaint en toy si toute raison que il semble que tu ne cuides mie seulement estre princepce ou grant dame, mais si comme une droicte deesse en ce monde. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 15)
[10] Et toy qui es une simple femmellete, qui n'as force, poissance ne auctorité se elle ne t'est donnee d'aultrui, cuides pour tant se tu te vois envelopee aucunement en aises et honneurs, suppediter et surmonter le monde a ton vouloir ? en ce monde. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 20)

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