C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de voioit dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1]Vostre entencion bonne tien, Mon seigneur, car la creature Si a touz jours mis paine et cure A les garder songneusement Et a nous servir bonnement, Et les hostes qu'avons eu Si benignement receu Que ceens l'un l'autre envoioit Pour le bien qu'en elle on voioit; (Mir. roy Thierry, c.1374, 319)
[2] Et samblablement, se un homme estoit ou ciel, posé que il soit meu de mouvement journal, et cest homme qui est porté aveques le ciel voioit clerement la terre et [distincteement] les mons, les vaulz, fleuves, villes et chastiaulz, il lui sambleroit que la terre [fust] meue de mouvement journal, aussi comme il samble du ciel a nous qui sommes en terre. (ORESME, C.M., c.1377, 522)
[3] (46.8) Et disoit plus que, se les dieux li eussent doné mari tel comme elle estoit digne, elle veist assés briefment chés soi le royaume lequel elle voioit chés son pere. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 78)
[4] Et cedit jour, entre VJ et VIJ heures à matin et assez tost après VJ heures, quant l'en visitoit les requestes en la Chambre, apparu eclipse de soleil tel que le soleil, qui une heure paravant luisoit moult bel, net et cler, souffri tel defaut de clarté ou bas monde que l'en ne voioit ne que à l'eure de X heures de nuit ou environ IJ heures après minuit, et dura ce l'espace de laXIJe partie d'une heure ou environ, par especial en nostre climat. (BAYE, I, 1400-1410, 159)
[5] Et de fait saint Ambroise en son tiers livre des offices raconte la fable du roy Ganges, le quel trouva un anel, par le quel il estoit invisible, et par lequel anel il voioit toutes choses. (7006, 154)

Fermer la fenêtre