C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vne dans 7FMR 
18 attestations 
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[1] Ne te semble il pas quant tu te regardes en claire lumiere sans quelque vmbre de dissimulacionque tu te trouueras en vne region estrange loing de la perfection diuine et moult defaillant en plusieurs choses, certes en ceste saincte meditacion tu verras clerement ta misere car en la congnoissance de toy tu trouueras de toutes pars miserables enfermetez, et lors tu vestiras la vertu de humilite et diras auecques le prophette: In veritate tua humiliasti me, en verite siretu mas humilie. (CIB., p.1451, 197)
[2] Et certes se tu ne mes peine de toy congnoistre en ces choses, tu orras vne grant et terrible parolle de dieu qui dit a lame qui ne se veult congnoistre: si ignoras te o pulcherrima inter omnes mulieres egredere et abi post vestigia gregum tuorum et pasce edos tuos. (CIB., p.1451, 199)
[3] Et de ceste memoire tu viens a intelligence actuelle quant tu formes en toy vne concepcion de dieu que cest toute bonte, ou mesmes se tu penses a toy tu concois que tu participes de la bonte de dieu et formes en toy vng verbe mental, vne conception mental en ta pensee. (CIB., p.1451, 201)
[4] Et de ceste memoire tu viens a intelligence actuelle quant tu formes en toy vne concepcion de dieu que cest toute bonte, ou mesmes se tu penses a toy tu concois que tu participes de la bonte de dieu et formes en toy vng verbe mental, vne conception mental en ta pensee. (CIB., p.1451, 201)
[5] Il nest pas de puissance a entendement humain veoir ou entendre parfaictement ceste saincte et benoiste trinite tant que on est en ceste mortelle vie, car cest article ou articles de foy mais de loing et aussi comme en vne vmbre on en peult parler a lasemblance deuant dicte ainsy que on congnoist la cause par leffect. (CIB., p.1451, 201)
[6] Et pour ce par vne mesmes voulente car ilz sont dune nature, le filz forme et produit vng don au père, voire le don damour, celuy meme que le pere donne au filz, ainsi que entre le pere et le filz y a vng amour qui procede tant du pere que du filz personnelment pour ce quilz se ayment en vne nature, en vne equalite. (CIB., p.1451, 202)
[7] Et pour ce par vne mesmes voulente car ilz sont dune nature, le filz forme et produit vng don au père, voire le don damour, celuy meme que le pere donne au filz, ainsi que entre le pere et le filz y a vng amour qui procede tant du pere que du filz personnelment pour ce quilz se ayment en vne nature, en vne equalite. (CIB., p.1451, 202)
[8] Et pour ce par vne mesmes voulente car ilz sont dune nature, le filz forme et produit vng don au père, voire le don damour, celuy meme que le pere donne au filz, ainsi que entre le pere et le filz y a vng amour qui procede tant du pere que du filz personnelment pour ce quilz se ayment en vne nature, en vne equalite. (CIB., p.1451, 202)
[9] Et pour ce que en dieu ny a que vne voulente et vng entendement ainsi comme vne nature, pour tant le saint esperit a tout vne nature, vng entendement et vne voulente qui luy sont communiquezen sa production eternellement du pere et du filz, et non aultres que celles qui sont au pere et au filz. (CIB., p.1451, 202)
[10] Et pour ce que en dieu ny a que vne voulente et vng entendement ainsi comme vne nature, pour tant le saint esperit a tout vne nature, vng entendement et vne voulente qui luy sont communiquezen sa production eternellement du pere et du filz, et non aultres que celles qui sont au pere et au filz. (CIB., p.1451, 202)

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