C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vm dans 7FMR 
17 attestations 
 Page /2 

[1] Bien .XLm. en occirent, Et .Vm. devers eulx mirent. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 240)
[2] Le maistre de Prusse et tout l'Ospital, IIIJm chevaulx, deux mil hommes de trait et Vm combatans a pié. (LA SALE, J.S., 1456, 211)
[3] San ceuls de pié Vm. estoient, Tous à cheval, pour lui deffendre Qu'à terre ne peüst descendre. (MACH., P. Alex., p.1369, 213)
[4] et se trouverent trois millehonmes d'armes et .VM. honmes de piet, as lances et as pavais, et s'en vinrent mettre le siege devant Auberoce. (FROISS., Chron. D., p.1400, 614)
[5] Sa cotte d'acier dont il estoit armé, pesoit .Vm. sicles, qui vallent autent comme .Vm. onces. (Voy. Jérus., c.1395, 5)
[6] Sa cotte d'acier dont il estoit armé, pesoit .Vm. sicles, qui vallent autent comme .Vm. onces. (Voy. Jérus., c.1395, 5)
[7] Cedit jour, les notaires du Roy, sur certeinnes lettres qu'il avoient obtenues du Roy sur le paiement de leurs gages, c'est assavoir de Vm sur l'emolument du seel, à quoy s'estoit opposé le Chancellier, et mil sur les amendes, ont baillié certeinne requeste sur l'enterinement desdictes lettres, et en cas d'opposition venir ceans dire la cause d'opposition et d'oster l'empeschement miz aux bourses par ledit Chancellier et audiencier, sur quoy n'a pas esté ordonné, en attendant que les parties s'accordassent sanz procès. (BAYE, I, 1400-1410, 160)
[8]Item, aussi fu advisié sur la seurté de la ville de Paris, car il y avoit grant murmure de sedition, et par especial avoit esté prins la nuit derrienne un patissier demourant devent la grant boucherie de Paris, que l'en disoit estre interrogué et conveincu d'avoir fait lettres et envoiées jusques à Braye-Conte-Robert par un enfant de X ou XIJ ans, qui portoient ou contenoient que monseigneur de Bourgoigne se hatast de venir, et qu'ilx estoient plus de Vm à Paris tous prests à le recevoir et ly ouvrir la porte de Montmartre ou de Saint Honoré. (BAYE, II, 1411-1417, 229)
[9] Et fu esdictes Escoles le duc de Bedford, regent, et avec lui fu au disner au Palais la duchesse, sa femme, seur du duc de Bourgongne, et pluiseurs autres de tous estas, jusques au nombre de Vm à VJm personnes, si comme on disoit. conveincu d'avoir fait lettres et envoiées jusques à Braye-Conte-Robert par un enfant de X ou XIJ ans, qui portoient ou contenoient que monseigneur de Bourgoigne se hatast de venir, et qu'ilx estoient plus de Vm à Paris tous prests à le recevoir et ly ouvrir la porte de Montmartre ou de Saint Honoré. (FAUQ., II, 1421-1430, 280)
[10] Lundi, XXVe jour de jullet, le cardinal d'Excestre, qui estoit nouvellement passé la mer avec grant nombre de gens d'armes et archiers d'Angleterre jusques au nombre de Vm ou environ, en intencion de aler à l'encontre des Boemiens et autres heretiques, vint et entra à Paris avec le duc de Bedford, son nepveu, regent, acompagniez desdis gens d'armes et archiers et d'autres, attendans la venue, ayde ouassistence du duc de Bourgongne, qui avoit fait et faisoit grant mandement de gens d'armes, ses subgiez et alyez, en intencion de resister et combatre messire Charles de Valois et ses gens d'armes, qui nagaires avoient esté receuz à Troies, à Chaalons, à Reins, à Laon et en pluiseurs autres villes de ce royaume, nagaires à lui desobeissans, si comme on disoit. (FAUQ., II, 1421-1430, 316)

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre