C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vives dans 7FMR 
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[1] Ne queso ne tanta animis assuescite bella nec patrie validas in vicera vertice vives. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 118)
[2] Il faut que tu muires et vives avec lui, quel qu'il soit. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 55)
[3] Elle paist le monde que elle comprent, tout ce pouons nous veoir par les generacions qui naturellement se font, dont le monde, c'est asavoir espece humaine et les autres especes vives, sont maintenues. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 4)
[4] La naissance de toutes choses vives est a bon entendement assez declairie par le texte. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 4)
[5] Maiz de ces choses fus je clere a mon tres amé filz Aristote, le prince de philosophie, lequel reprima yceulz anciens par vives raisons, si comme cy en brief te toucheray sanz du tout diffinir. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 70)
[6] Pour les mectre en nostre sequelle, Il leur fault leur cas remonstrer Et la gloire spirituelle Par vives raisons demonstrer. (LA VIGNE, S.M., 1496, 329)
[7] Et je li dis: "Sire, sans faille Ma dame a bien, comment qu'il aille, Son fait moustré, et sagement,Et de soutil entendement Bien baillié par vives raisons, Pour fourmer ses comparisons Bien faites et bien devisées Et si justement exposées, Que qui amender y vorroit, Je croy moult bien qu'on ne porroit. (MACH., J. R. Nav., 1349, 195)
[8] Dame, qui es de grace plaine, Dame, après Dieu la souveraine En gloire et en beneurté, Dame en qui la divinité D'umanité se revesti, Quant a estre fil s'assenti De vous qui sa fille estiés, Dame, plaise vous que mettiez Dedans mon cuer telle science Et en ma voiz telle loquence Que s'aucuns vient pour contredire Que Jhesus vostre filz, mon sire, Ne soit et vraiz Diex et vraiz homs, Que moustrer par vives raisons Lui puisse si que mére fus D'omme et Dieu que conme confus N'y puist ne sache debat mettre, Tant soit grant clerc ne sage maistre; (Mir. st Sev., 1362, 219)
[9] Pour ce dès ores mais T'amonneste et pri que tu vives Et au contraire pas n'estrives, Mais pense de toy pourveoir Selon ce que tu puez veoir Quel prouffit ce pain t'a porté, Et que tu en es enorté Souffisanment. mon cuer telle science Et en ma voiz telle loquence Que s'aucuns vient pour contredire Que Jhesus vostre filz, mon sire, Ne soit et vraiz Diex et vraiz homs, Que moustrer par vives raisons Lui puisse si que mére fus D'omme et Dieu que conme confus N'y puist ne sache debat mettre, Tant soit grant clerc ne sage maistre; (Mir. Pierre Changeur, c.1378, 250)
[10] Tu ne vis onc bestes parelles, Quar toutes vives on les mange! au contraire pas n'estrives, Mais pense de toy pourveoir Selon ce que tu puez veoir Quel prouffit ce pain t'a porté, Et que tu en es enorté Souffisanment. mon cuer telle science Et en ma voiz telle loquence Que s'aucuns vient pour contredire Que Jhesus vostre filz, mon sire, Ne soit et vraiz Diex et vraiz homs, Que moustrer par vives raisons Lui puisse si que mére fus D'omme et Dieu que conme confus N'y puist ne sache debat mettre, Tant soit grant clerc ne sage maistre; (Pass. Auv., 1477, 142)

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