C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de visse dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Oncques ne fut que je ne disse Que de sa fin poinct ne riroye, Car pour rien que faire luy visse, Jamais corriger ne l'osoye, De son mal conte ne faisoye. (LA VIGNE, S.M., 1496, 388)
[2] Trouvé me suis en plusieurs lieux La ou j'ay veu de mes deux yeulx Plusieurs fourrez estrangement Le plus [desordenneement] Qu'oncques en ma vie je visse. mal conte ne faisoye. (Sots mal., c.1480, 82)
[3] Je vouldroys que du monde ysse, Affin que visse Dedens la lisse -- ou vostre ami, mon doulx filz, Car trop est nice La male espice -- de ce monde faulx et maulvés. (Pass. Auv., 1477, 257)
[4] Ne sçai dont comment me cevisse, Fors tant que d'eskieuer ce visse De desespoir, qui si m'anuie ; (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 94)
[5] Par la porte où tous les aultres entremectz estoyent passez et entrez, vint ung geant plus grant, sans nul artiffice, que je visse oncques, d'ung grant pied, vestu d'une robe longue de soye verde, royée en plusieurs lieux, et sur sa teste avoit une tresque à la guise des Sarrasins de Grenade, et en sa main senextre tenoit une grosse et grande guisarme à la vieille façon, et à la dextre menoit ung elephant couvert de soye, sur lequel avoit ung chasteaul où se tenoit une dame, en maniere de religieuse, vestue d'une robe de satin blanc, et par dessus avoit ung manteau de drap noir, et la teste avoit affulée d'ung blanc couvrechief, à la guise de Bourgoingne ou de recluse, et si tost qu'elle entra en la salle, et elle veit la noble compaignie qui y estoit, lors, comme necessairement embesoingnée, elle dit au geant qui la menoit: (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 362)
[6] Tout au rebours (dont convient que languisse) Vient mon vouloir : car de bon coeur vous visse Et je ne puis par-devers vous aller. (R014, 286)
[7] Comme ainsi soit doncques que cest animal cerche les choses nettes, advint qu'apres que j'eu un jour fait blanchir mon lict de cotton, l'ayant rependu en l'air, à la façon des sauvages, il y eut un scorpion qui s'estant caché dans le repli : ainsi que je me voulu coucher, et sans que je le visse, me picqua au grand doigt de la main gauche, laquelle fut si soudainement enflée, que si en diligence je n'eusse eu recours à l'un de nos Apothicaires (lequel en tenant de morts dans une phiole, avec de l'huile, m'en appliqua un sur le doigt), il n'y a point de doute que le venin ne se fust incontinent espanché par tout le corps. (S746, 294)
[8]" " Je le veulx bien," dit le roy," mais j'ey peur de luy desplaire, car sur ma foy c'est la plus plaisant creature que je visse oncques. (jdp, 49)

Fermer la fenêtre