C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vinsmes dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] et n'estoient point quatre cens hommes d'armes quant nous vinsmes; (COMM., I, 1489-1491, 24)
[2] Et nous partismes, Thomas de Loreille, bailly de Caen et moy pour aller en Bretaigne fournir nostre embassade, et vinsmes à Pleume, attendant le vent et navieres pour nous passer en Bretaigne. (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 55)
[3] Apres donc que nous eusmes bien remarqué, et apperceu tout à clair que ce que nous avions descouvert estoit terre ferme (car on se trompesouvent sur mer aux nuées qui s'esvanouissent), ayans vent propice et mis le cap droit dessus, dés le mesme jour, (nostre Admiral s'en estant allé devant) nous vinsmes surgir et mouiller l'ancre à demie lieuë pres d'une terre et lieu fort montueux appelé Huvassou par les Sauvages : auquel apres avoir mis la barque hors le navire, et, selon la coustume quand on arrive en ce pays-là, tiré quelques coups de canons pour advertir les habitans, nous vismes incontinent grand nombre d'hommes et de femmes sauvages sur le rivage de la mer. (S746, 146)
[4] Suyvant donc ce que j'ay touché au premier chapitre de ceste histoire, et que je descriray encor cy apres plus au long, ayans trouvé Villegagnon habitué dés l'année precedente en une petite isle située en ce bras de mer : apres que d'environ un quart de lieuë loin nous l'eusmes salué à coups de canon, et que luy de sa part nous eut respondu, nous vinsmes en fin surgir et ancrer tout aupres. (S746, 160)
[5] Mais encores que la pluspart enclinast à ceste derniere opinion, parce que nous n'en vinsmes pas jusques à ceste extremité, ceste matiere demeura indecise. (S746, 195)

Fermer la fenêtre