C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vienge dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] En ceste dolente et triste pensee, qui tousjours se presente a mon cueur et m'acompaigne au lever et au couchier, dont lez nuys me sont longues, et ma vie ennuieuse, ay ja par long temps travaillié et foullé mon petit entendement, qui tant est surprins et environné de desplaisans frenesies, que je ne le puis exploicter a chose dont me vienge liesse ne confort. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 3)
[2] sy faut il que le secours vienge de la ou que le roy ait Bertainge, sy non que le roy des Romains et de Castille ficent grant efors par leur bous, qui samble mal aparant, car on dit qu'i ne s'atendoient de rien fere jusques l'an qui vient. (0304, 150)
[3] -- Hellas, m'amie, fait la mere, le meschant ne s'est peu tenir aujourd'uy de venir deux foiz par davant ceste meson, mes je lui ay mandé qu'il n'y vienge plus. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 108)
[4]» «Ha, sire», dist el, «je vous proye Qu'o moi vienge seur Beneete. (Tomb. Chartr. Trois contes S., c.1337-1339, 98)
[5] OR vienge conter des païs qui sont d'ung des coustés de ladite rivière de Loire, depuis où elle commance jusques là où elle tumbe en mer et jusques ès royaulmes d'Aragon, et de Navarre. (6204, 38)

Fermer la fenêtre