C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de viene dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] et à son ainsné filz, Charles, dauphin de Viene, qui à present regne, duquel la nativité reempli de joye le courage du pere, celebrant la journée à grant solemnité, pourvei de grant ordenance en admenistracion de nourriture, par le conseil des sages, tout au mieulx que estre povoit ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 58)
[2] Après la messe l'Empereur se retray en un retraitt coste la chappelle, que pour celle cause le roy avoit fait ordenner, ou dit retrait envoia le roy son ainsné filz le dauphin de Viene, que le roy avoit envoié querir en son hostel de Saint-Pol, et l'accompaignerent ses freres, les ducs et grant foison chevalerie. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 111)
[3] pour laquel chose, en faveur du roy, son filz, le dauphin de Vienne ordena et fist son lieutenent et vicaire general ou reaume d'Arle, le dit dauphin à sa vie, dont lettres lui en fist seellées en sael d'or, par lesquelles lui donnoit si grant et plain povoir comme faire se povoit, ce que autrefois n'a esté acoustumé, et semblablement le fist son lieutenent et general vicaire par unes autres lettres à pareil povoir ou Dauphiné, en fiefz, arriere-fiefz et tenemens quelconques, sanz riens excepter, et lui donna et bailla le chastel de Pompet, en Viene, et un aultre lieu appellé Cheneaulx, et aussi le aagea, et supplea toutes choses, qui par enfance de aage pourroient donner empeschement pour ses graces et gouvernement obtenir au dit dauphin ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 130)

Fermer la fenêtre