C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de veus dans 7FMR 
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[1] Offrandes et oblacions, Luminaires, devocions, Cire et encens lui offre et veus, Genices, sacrefice et beus; (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 45)
[2] La lui fait on oblacions, Veus et offrandes plus qu'a Dieu, A celle fin qu'il laisse ou lieu Entrer, ou maint dame Richesce, Qui est des orgueilleux duchece. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 76)
[3] Mais, non obstant que plusieurs princes, Qui regnent en maintes provinces, Aient en ces lieux esté nez, Non pas d'aventure menez, N'est ce pas, a tous en souviengne, Que moult souventes foiz n'aviengne Que laidement soient desmis Et trestout au plus bas soubzmis, Car ma dame, qui l'edeficeFist et fonda, par grant malice, Y ouvra de si mal ouvrage Que par lieux y fait moult ombrage Et, non obstant que les planchiers Y soient moult riches et chiers Et tous semblent assis sus voulte, Sanz male briseure, ne soulte, Si y a il de grans partuis, Sanz la apparcevoir trou, ne huys, Descendue, ne trebuchet, Tant que l'en se treuve au guichet, Car couvers sont de couverture Qu'on n'apperçoit, fors d'aventure, Mais se Meseür celle part Convoye aucun, alors sa part Peut donner des biens, qu'il a eus, Car par lui puis ne seront veus. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 132)
[4] Ou temple entre et a la deesse Prye que lui tiengne promesse, Devotement ses oroisons Et ses veus fait, com fut raisons, Puis autour du temple s'en tourne Et ainsi, comme il se retourne, Belle Helaine a tost apperceue Et elle lui ; (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 65)
[5] Au temple offrande faire vorent Et veus et grans devocïons. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 156)
[6] Et que ceste vie soit sur toutes autresagreable a Dieu est apparu maintes foiz au monde visiblement, si que il est escript de pluseurs saints et sainctes contemplatifs qui ont esté veus quant ilz estoient en leur contemplacion eslevéz dessus terre tres hault par miracle de Dieu, si que il sembloit que le corps voulsist suivre la pensee qui montee estoit ou ciel. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 23)
[7] Après le trespassement d'ycellui, Baltazar, son successeur après Elmoradab, qui trop ot mis en oubli la sentence divine, lui monté en trop grant orgueil, en sa cité de Babiloine seant à table avec ses barons et princes de son royaume, et comme il eust fait aporter les riches vaissiaux d'or et de pierres precieuses, que Nabugodonozor avoit aportez du temple Dieu en Jherusalem, furent veus .III. dois, qui escripvoient en la paroit : «Mauné, Thethel, Pharès. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 76)
[8] là leur faisoit moustrer les reliques, le tresor et les richeces, qui là sont, les riches chasubles, aournemens d'aultelx, les beaulx paremens et abiz en quoy les roys sont sacrez, dont il en fist faire de tous neufs, et les plus riches qui oncques y eussent esté veus, que on sache, tous les abiz ouvrez à ffines et grosses perles, et meismement les souliers ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 87)
[9] Et d'autres plusieurs que tu as veus que au derrenier on faisoit mourir par leurs dessertes par cabusemens faire a seigneurs. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 83)
[10] Et samble bien a vostre fait Que les livres avez veus Et estudiez et sceus. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 19)

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