C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vennerie dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Congneut aussi que, oudit jour d'uy après disner, ainsi comme il venoit de Greve en Chastellet, il trouva, au bout de la Vennerie, un compaignon qu'il ne cognoist, lequel lui opposa à vendre lesdiz cousteau sans gaigne et mordant à sainture trouvez sur lui, desquelz il païa IJ s. par., et icellui mordant à sainture bouta en sadite chausse. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 202)
[2] Dit aussi que, en venant de laditte porte Baudet le chemin droit à Grant-Pont, ilz arresterent en la rue de la Vennerie, en l'ostel d'une femme qui serence chanvre, à laquelle femme icellui homme emprumpta un pois, illec pesa ladite tasse d'argent, et dist lors à lui qui parle que icelle tasse il ne donnast aucunement pour moins de quatre livres parisis, ou la lui rapportast au lieu dessus dit. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 345)
[3] Et, ce fait, fu fait remettre en la prison de laquelle il avoit esté attaint, et, par ledit lieutenant, commandé à Jehan Vilete, sergent à verge, que hastivement il alast en ladite rue de la Vennerie, et feist venir toutes les femmes tenans establies de ferrer chanvre, pour estre par ledit lieutenant examinées sur ce que dit est, comme bon lui sambleroit. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 345)
[4] Lequel Colin, assez tost après ce, en venant tousjours leur chemin, et passant par la Vennerie, tira et saicha de son saing icelle tasse, laquelle il qui parle, à l'estal d'une ligniere, pesa, et dist lors audit Colin que elle povoit bien valoir V frans et demi. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 347)
[5]Laquelle informacion ledit prisonnier a voulu valoir enqueste sur ce que ledit procureur du roy nostre sire dit et maintient que, samedi derrenierement passé ot huit jours, ledit Jehannin Pelart, estant en la rue de la Vennerie, à Paris, jura le villain serement, en rescouant une houpelande que Robin Vasselin, sergent à verge, avoit prinse pour et en nom de gaige, à la requeste des fermiers de l'imposicion du grain vendu à la ville de Paris. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 354)
[6] ROBIN VASSELIN, sergent à verge du roy nostre sire ou Chastellet de Paris, demourant à Paris, près de la porte de Montmartre, tesmoing oy et examiné sur ce que dit est, et juré en la presence de partie, qui en riens ne l'a voulu contredire, l'an mil CCCIIIJxx et onze, le lundi VJe jour de novembre, dit et deppose par son serement que, samedi derrenierement passé ot huit jours, environ neuf heures devant midi, lui qui deppose, qui est sergent des impositeurs du grain de la ville de Paris, vit passer trois charrettes chargées de blé qui montoient par la rue de la Vennerie, en alant vers le Chastellet; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 354)
[7] REGNIER FOURNIER, sergent à verge du roy nostre sire ou Chastellet de Paris, demourant en la Vielz Tixerranderie, à l'Escu de France, aagé de L ans ou environ, tesmoing, examiné sur ledit cas, l'an et le jour de lundi dessus diz, et juré en la presence de partie, qui en riens ne l'a voulu contredire, dit par son serement que samedi derrenierement passé ot huit jours, environ neuf heures d'avant midi, ainsi comme il passoit par la rue de la Vennerie, il vit et apperçut ledit Robin Vasselin et ledit Pelart, prisonnier, qui tiroient une houpelande l'un contre l'autre; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 355)
[8] Et, pour ce, fu mis hors d'icelle question, mené chauffer en la cuisine en la maniere acoustumée, et en après ramené en jugement sur les carreaux dudit Chastellet, ouquel lieu, sanz aucune force ou contrainte, il congneut les choses qui ensuïent: C'EST ASSAVOIR que, deux mois avoit ou environ, que lui et sondit pere burent en l'ostel et taverne du Grant Godet en la Vennerie, il, par le commandement de sondit pere, mal print et embla un hennap de madre, qu'ilz vendirent sur le Pont de Paris, ne scet à qui, IIJ sols par. . (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 499)
[9] item, en et sur une maison assize a Paris, en la rue de la Vennerie, qui fu maistre Jehan de la Verriere et est a present Thibaut le Vasseur, examinateur du Chastellet de Paris, et Garnier de Tremblay, tenant, d'une part, a la maison des enffans Jehanne la Pisdoe et, d'autre part, a l'ostel de la Couronne, et aboutist par derriere a l'ostel que l'en dit l'Ostel du Cerf, en la rue aux Commandarresses, quatre livres parisis de rente prins tantost et sans moien aprés huit deniers paris. de fons de terre ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 145)

Fermer la fenêtre