C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vendroient dans 7FMR 
24 attestations 
 Page /3 

[1] Si lui dist que de lui vendroient Lignees, qui el monde tendroyent. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 173)
[2] Et qu'il soit vray ceste liberalité et largesse estreplus convenable à prince que autre est chose clere, car pourquoy furent establis les princes sur terre ne mais pour aidier et secourir par auctorité de puissance, de corps, de parolle, de peine, de reconfort et tout aide non pas seullement les subgiéz, mais semblablement tous crestiens, estranges et privéz, qui besoing en avoient et requerir les vendroient, si comme l'eglise se elle estoit d'aucun tirant oppressée ou foullée, dames, vesves, orphelins, autres princes crestiens guerroyéz à tort, et generalement tout homme de leur pouoir ayant juste cause et qui les en requeist, ainsi que jadis le faisoient les rommains, qui à nul ne failloient aidier doivent de leur parolle en justice soustenant, diligemment vacquier à toutes choses bonnes et prouffitables à la chose publique, pardonner voulentiers à ceulx qui se repentent et pardon requirement, octroyer graces et telz choses qui proprement affierent à prince, lesquelles, quant voulentiers et acoustumeement sont faictes, est droit liberalité. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 148)
[3] Nous devons sçavoir que, quant les anemis sont pou, on ne les doit pas si enclorre que on ne leur lait aucun lieu par où ilz puissent fuir, car en fuiant les peut on mieulz occire ou prendre, mais se ilz se veoient si enclos que fuir ne peussent, ilz vendroient chierement leur mort. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 227)
[4] aussy le conte d'Armignach et le daulphin d'Auvergne, sans envoyer, y vendroient mettre le siege, car là estoient de haulx barons et seigneurs: le sire de la Tour, le sire d'Açon, le sire d'Achier, le sire de Revel, le sire de la Palitte et pluseurs aultres, et encoires souverainement messire Jehan Bonne-Lance y vendroit a tout grant gens, par quelle incidence, si comme ilz vueillent dire, elle est perdue et gaingnié. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 220)
[5] Et disoient bien tout de commun que d'autres plus grans merveilles vendroient et apparroient de cest commencement. (ARRAS, c.1392-1393, 45)
[6] mais quant ilz virent qu'ilz ne vendroient pas, si se partirent et vindrent au siege. (ARRAS, c.1392-1393, 94)
[7] Et lors prent le gentil homme la parole et leur compte, tout de chief en chief, comment Uriien et Guyon, son frere, s'estoient party de Lusignen et toute l'adventure de leur voyage et leur noble conqueste, et l'estat de leur pere et de leur mere, et le maintieng de Regnault et de Anthoine, et qu'il savoit de certain qu'il yroit querre le secours aux deux enfans, que ilz y vendroient a grant puissance. (ARRAS, c.1392-1393, 148)
[8] Car on pourroit dire et faire beaucoup de choses qui vendroient à trop grand prejudice, s'il n'estoit congneu. (BUEIL, II, 1461-1466, 11)
[9] et aincoires de present me prioient que le pareil voulsisse faire a cestui leur tres grant besoing, et elles en temps oportun, par elles ou par leurs successeurs, me feroient tele remuneration que jusques a souffire, me priant en oultre que vousisse entreprendre de mettre par escript un petit volume qui pour son nom prenderoit les Euvangiles des Quenoilles, en memoire et souvenance perpetuele d'elles et a l'adreschement de toutes cellesqui aprés elles vendroient. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 79)
[10].d., elles ne descendroient pas par lignes equidistantes, mais vendroient tousjours en approchant. (ORESME, C.M., c.1377, 554)

24 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre