C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vendoit dans 7FMR 
23 attestations 
 Page /3 

[1] Lors fu la preux et la vaillant Occise, mais ains detaillant Aloit ceulx de l'ost durement, Sa mort leur vendoit chierement, Qui les plusieurs de toutes pars Trebuchoit fendus en .II. pars ; (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 11)
[2] Ces .VIII. jours que les Englois sejournerent sus la riviere de Thin, atendans la revenue des Escoçois, il travillierent tellement le pais de pourveances, et si les quissent que, un pain d'un estrelin, on lor vendoit siis. (FROISS., Chron. D., p.1400, 135)
[3] Et fu la halle de la ville ou on vendoit et vent encores pain et char, encourtinee de biaus draps et de tapisserie conme la cambre le roi. (FROISS., Chron. D., p.1400, 293)
[4] Et la fu li rois d'Engleterre assis, la couronne d'or moult rice et moult noble sus le chef, plus haut .V. piés que nuls des aultres sus le banc d'un bouchier ou il tailloit et vendoit sa char. (FROISS., Chron. D., p.1400, 293)
[5] et s'en vint à Westmoustier à ce jour que le parlement estoit au palais du roy, et se bouta en ung hostel devant la porte du palais, là où on vendoit cervoise, et monta en une loge et s'apoya à une fenestre qui regardoit en la court du palais, et là se tint moult longuement; (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 53)
[6] Et brief ce sembloit a veoir un droit marchiéou l'en ne vendoit que parolles et raisons, a divers propos de pou d'effect et de petite valeur. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 81)
[7]Savoir faisons que par devant Henry le Vigneron, tabellion juré en la dicte viconté, fu present noble et puissant seigneur Monseigneur Phelippe d'Auxi, chevalier, seigneur de Dompierre et d'Escoviez, lequel soy disant bien conseillié et pour son tresgrant et evident prouffit que il dit en ce clerement apparoir, congneut et confessa, tant pour lui comme pour ses hoirs et ayans cause, avoir vendu, quicté et delessié, et par ces presentes vendoit, quittoit et delessoit à tousjours, affin d'eritage perpetuel, aux escoliers du college de Torchi à Paris, que fondent et ont intention de fonder nobles et puissans seigneurs Monseigneur Colart d'Estouteville, seigneur de Charlemesnil, et reverens peres en Dieu Monseigneur Guillaume d'Estouteville, evesque de Luisieux, et Estout d'Estouteville, abbé de Fescamp, et à leurs successeurs et ayans cause, c'est assavoir certains heritages assis en la paroisse de Saint Sanson pres La Ferté en Bray, nommés et appelez le fieufferme deBetencourt, avec toutes les appartenances et appendantes d'icelle, tant en rentes de deniers, de grains, de oeufs et d'oiseaulx, terres labourables et non labourables, pres, que en toutes autres choses, sans cheu retenir ne excepter en aucune maniere; (6205, 427)
[8] Et combien que le peuple de Paris fust grandement diminué tant par le fait des guerres comme de l'epidimie, neantmoins estoient les vivres en grant chierté à Paris, et vendoit on busche, blefs et avoines à plus hault pris que on n'avoit fait long temps par avant. (FAUQ., I, 1417-1420, 184)
[9] Ce jour, survindrent en la Court de Parlement le Chancelier de France, le prevost de Paris, les advocas et procureur du Roy en Chastellet, pour conferer sur les advis qui avoient esté fais pour mettre pris raisonnable au pain et au harenc que on vendoit à Paris. (FAUQ., I, 1417-1420, 347)
[10] lesquelz larrecins pour lesditz larrons vendoit et distribuoit, et l'argent que de ce elle recepvoit, en bailloit et delivroit ausditz larrons leur portion, et pour elle en retenoit son butin. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 4)

23 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre