C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vendant dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Je n'ay point aprins qu'on me serve de telz motz en mon drap vendant. (Path. D., c.1456-1469, 122)
[2] La .XXXVIe. euvangille Quant homme ou femme se lieve au matin et il vest sa chemise a l'envers, il s'en poeult de legier perchevoir incontinent qu'il cognoist que quelque chose que il face ne lui est plaisante ne prouffitable, ains dommagable, soit en achattant ou en vendant. (Ev. Quen. II, c.1466-1474, 140)
[3] Et les gens des bonnes villes, tant vivans de leurs terres que marchans, et gens de plat paiz, vivent il en bonne amour et fraternité, sans envie, hayne, avarice et les aultres pechiez, sans estre devisez, sans vaciller en la vraye justice et bonne querelle du roy, sans excessivement gaigner en leurs marchandises, sans faire larrecins secretz en monnoye et toutes marchandises, en vendant plus chier que ilz ne deussent, en faisant faulcetez secretez en ycelles? (JUV. URS., T. rever., 1433, 61)
[4] Dieu scet se il en y a nulz qui jurent en eux parjurant en vendant leurs marchandises. (JUV. URS., T. rever., 1433, 79)
[5] Ananias aussi fut un faulx prophete, comme il appert en Jheremie .XVIII. Ananias finablement fu tres avaricieux, et deceut saint Pierre en lui vendant un champ, et pour tant soudainement mourut, es Fais des Apostres .V. (7006, 214)
[6]De rechief pource que dit est que l'en doit en marchandise loyauté maintenir, aucuns pourroient demander se il est de necessité que le marchant vendant sa chose, die a l'achetant toutes les defaultes qu'il sceit en celle chose qu'il lui vent. (7007, 380)
[7] Dist avec ce, que en vendant le vin qu'il a vendu pour Guillemin Doregerat, par maniere de tail, il, dudit argent par lui reçu, print, et appliqua, et retint à son prouffit, la somme de XXIIIJ s. par. . (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 281)
[8] et illec, hors de toute question, et en après en jugement sur lesdiz quarreaux, sanz aucune force ou contrainte, cogneut et confessa que oudit samedi, en ladite eglise du Sepulcre, il, du cousteau qui presentement lui a esté montré, et lequel est son coustel, coppa le mordant de la sainture d'un homme qui estoit en ladite eglise, qui prenoit des chandelles de cire d'une chandeliere vendant en icelle eglise chandelles de cire; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 384)
[9] Et dit que environ la fin du mois de septembre derrenierement passé, lui estant en la ville de Mante en la compaignie dudit escuïer, lui fu dit par icellui escuïerque il avoit engaigé IIIJ des hanaps d'argent qui avoient esté prins en l'hostel de Villebon dessus nommé, à un gros homme assez hault vendant vin en ladite ville de Mante et demourant assez près de la porte par où l'en va à Dreux, pour la somme de XVJ escuz d'or qu'il en avoit receuz, et que lors il dist à lui qui parle que toutesfois qu'il vouldroit prendre et racheter iceulx hanaps, qu'il les prenist et qu'il le vouloit bien, et autre chose ne voult cognoistre. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 409)
[10] Item, semblablement avoir mal prins à une lingiere vendant lin en la sale du Palaiz, une petite touaille à laver mains vendue IIIJ blans. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 471)

Fermer la fenêtre