C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ve dans 7FMR 
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[1] Item, la .Ve. partie parle des premiers royaumes,qui seigneurirent au monde, et de seigneuries de Grece. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 3)
[2]! Ci commence la table des rebriches de la ! .Ve. partie du Livre de la mutacion de Fortune, ! laquelle parle des premiers royaumes, qui seigneurirent ! au monde, et des seignouries de Grece. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 171)
[3] .XXVI.! Ci commence la .Ve. partie du Livre de la mutacion ! de Fortune. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 173)
[4] ! Explicit la .Ve. partie de ce present ! volume. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 331)
[5] Ve per quem scandalum venit. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 121)
[6] CY RETOURNE AU PROPOS DES BIEN MORANS Apres ces choses dittes, ma tres redoubtée dame, pour revenir à la premiere matiere et traire à fin ceste present oeuvre, comme assez souffisamment selon briefté soit demoustré es chapitres devant le premier parti des .II. que au commencement te mis au devant: lequel mieulx tu aimeroies, qui touche la misere de la prison de vie humaine etc., reste à declairer le second parti que je comparay à tout le monde, ouquel est concluse la .Ve. raison de l'appaisement du dueil que as de tes susdis amis trespassez et autres tribulacions dont retourner me couvient au propos devant dit de ceulx qui bien sont mors, c'est assavoir en grace, desquelz bien morans, soit en bataille, en voyage, en pelerinage ouautre part, dit Saint Augustin, ou livre des Confessions, que ceulx qui crestiennement muirent en vraye foy comme catholiques confes, s'ilz ont espace, ou à tout le moins vrais repentans d'entencion, et desir de faire satisfacion s'ilz povoient, crians à Dieu merci que moiennant la misericorde de Dieu par le merite de la passion Jhesu-Crist sont à sauveté et hors le peril de dampnacion, quelque pecheurs que aient esté. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 40)
[7] CY PREUVE PAR LES DOTTEURS COMMENT IL N'EST AUTRE JOYE QUE CELLE DU CIEL De ceste .Ve. et derraine conclusion qui est en la seconde raison des .II. partis devant proposés, que je assimilay à l'empire de tout le monde devant dit, quoyque la comparoison ne soit ne pourroit estre souffisant au regart du mendre bien que reçoivent les susdis desprisonnez bien mourans, si comme par foy catholique le devons fermement croire et ne devons de ce nullement doubter, si que dit est et comme les sains dotteurs de l'Eglise le nous certifient, ne n'est fors boe, ordure et neant toutes les joyes que desirer ou souhaidier en cestui monde se pourroient envers celles de la gloire celeste que reçoivent enfin ceulx qui bien trespassent, dont de ce disoit Boece, en la .IIIIe. part de son livre: O! (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 43)
[8] La .Ve., que ilz verront et congnoistront leurs peres et meres, mary, femme et enfans, et tous parens et amis. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 49)
[9] LA FIN ET CONCLUSION à revenir au premier propos et conclure la .Ve. raison que au devant te mis, ma redoubtée dame, comme je me soie, si me semble, assez souffisamment de promesse acquité de te demoustrer par ce qui est dit la difference d'entre la vie presente et celle que ont les trespassez en grace en l'autre siecle, dont en concluant te dis de rechief, si que veoir par les susdittes preuves tu le pues clerement, que achoison n'as de douloir ne de plaindre la mort des susdis tes amis trespassez par grace de Dieu, si comme je tiens finez salutairement, auxquelz pevent plus prouffiter aumosnes, oroisons et bienfais que ne font tes lermes, veu les grans biens dont ilz sont, se Dieu plaist, attendans, qui est la gloire du ciel, à laquelle les parmaint et toy avec enfin ycellui Dieu qui de toutes choses est principe et atteur, qui garde de toy soit! (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 52)
[10]Cy commence la table des rubriches de cest present volume appellé le Livre des fais et bonnes meurs du sage roy Charles, Ve roy d'ycellui nom, fait et compilé par Cristine de Pizan, damoiselle, acompli le desrenier jour de novembre, l'an de grace mille .IIIIc. et quatre, et est parti le dit livre en troys parties. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 1)

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