C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vasselle dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] et portoient chil esquier, deus et deus casquns, une grande corbille a deus aniaus, toutes plainnes de vaselle d'argent, de pos, de plas, de dragioirs, de coupes, de hanas, d'esquelles, de temproirs et de toute vasselle. (FROISS., Chron. D., p.1400, 98)
[2] Et y croist l'estain dont on fait la vasselle que on porte par tous les aultres royaulmes. (6204, 121)
[3] Et les Gantois, qui estoient à Vasselle, si près de nous que à veue de villaige, firent grant guet de leur costé et ne furent pas advertiz de nostre convive. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 260)
[4] Si demanda le conte audit seigneur de Contay où son logis estoit deslivré, lequel luy respondit et monstra que l'on avoit deslivré son logis à l'entrée du villaige de Vasselle en certaines maisons, mais il convenoit voisiner avecques les ennemis, qui estoient en grant nombre audit Vasselle. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 261)
[5] Si demanda le conte audit seigneur de Contay où son logis estoit deslivré, lequel luy respondit et monstra que l'on avoit deslivré son logis à l'entrée du villaige de Vasselle en certaines maisons, mais il convenoit voisiner avecques les ennemis, qui estoient en grant nombre audit Vasselle. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 261)
[6] Se tira le duc et ses enseignes en une grande place qui est entre Vasselle et Ruplemonde, et sur la venue de ceulx deGand. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 264)
[7] et fut le champ prins entre Ruplemonde et Vasselle; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 266)

Fermer la fenêtre