C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vacant dans 7FMR 
43 attestations 
 Page /5 

[1] L'empereur, qui moult le prisa, le fist suivre et ramener à seurté et lui dist : «Tu, qui as plus doubté offenser Dieu que encourir mon yre, es digne que ta coustance te soit cause de merite, et pour ce vueil que tu aies le premier eveschié, qui sera vacant ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 102)
[2] Cellui, pour sa souffisance, tost aprés nostre sus dit bon prince qui l'eut agreable lui donna l'office, comme il fust vacant, de notaire et son secretaire a bourses et a gaiges, et retint de sa court tres amé serviteur. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 98)
[3] pour laquelle science de poesie Nature en moy resjouie me dist : «Fille, solace toy quant tu as attaint en effait le desir que je te donne, ainsi continuant et vacant tousjours a l'estude, comprenant les sentences de mieulx en mieux. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 110)
[4] D'oneur ne sçara tant ne quant, S'iert comme une chievre vacant Qui ne scet que brouter et paistre,Ou comme un chat qui est en l'aistre, Qui brulle son poil et qui l'art; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 107)
[5] En Nazareth: en vacant a Dieu seulement et estre ententive es choses espirituelles; (Mir. Berthe, c.1373, 156)
[6] Mes seignieur, il est verité Qu'il est vacant une chanonie Et une prebende assés bonne. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 79)
[7]Item, l'accion de celui qui est politique n'est pas vacant ouvacacion et final repos; (ORESME, E.A., c.1370, 521)
[8] Ce jour, après ce que dit est, depuiz que celz qui n'estoient de la Court issirent hors de la Chambre du Parlement, furent leues aucunes lettres au Conseil, impetrées par aucuns sur l'office de conseiller vacant en ladicte Chambre par le trespas de feu maistreRenault d'Amiens, et pour ce que l'eure estoit breve et il y avoit VIIJ ou IX impetrans, ceste besoigne fu remise à un autre jour. (BAYE, I, 1400-1410, 49)
[9] Ce mesme jour, maistre Guillaume de Gy s'est opposé à ce que la Court ne ordonne aucunement de l'office de conseiller vacant en la Court de Parlement par le decès de maistre Renault d'Amiens, sanz le oïr, et ce a requiz estre enregistré. (BAYE, I, 1400-1410, 50)
[10] Ce jour, est venus monseigneur le Chancelier en la Court pour ordonner sur un lieu vacant aux Enquestes par le decès de maistre Renaut d'Amiens, et furent oyes les oppinions et vota d'aucuns àpart en la Tournelle criminelle, et ce fait, fu temps d'aler disner, et la chose delayée à autre jour. (BAYE, I, 1400-1410, 50)

43 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre