C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de usoyent dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Par tout estoyent communes les maisons, Chascun vivoit sans fremeur et sans craincte, Adoncq n'usoyent de venins ne poisons. (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 27)
[2] Et de long temps les roys d'Engleterre ont tenu et possidé la dicte duchié comme perz de France soubz les foy, hommage lige, ressort et souvraineté du roy de France, et en usoyent ses officiersnottoirement; (JUV. URS., T. crest., c.1446, 111)
[3] À quoy luy ayant respondu qu'ouy, et en grande quantité, mais non pas de telles sortes que les leurs, ni mesme du bois de Bresil, lequel nous ne bruslions pas comme il pensoit, ains (comme eux-mesmes en usoyent pour rougir leurs cordons de cotton, plumages et autres choses) que les nostres l'emmenoyent pour faire de la teinture, il me repliqua soudain : Voire, mais vous en faut-il tant ? (S746, 311)
[4] Sur lequel propos on pourroit alleguer beaucoup d'exemples des anciens qui en usoyent de cestefaçon : comme ce que Josephe dit qui fut mis au sepulchre de David : et ce que les histoires prophanes tesmoignent de tant de grands personnages qui apres leur mort, ayans esté ainsi parez de joyaux fort precieux, le tout est pourri avec leurs corps. (S746, 472)

Fermer la fenêtre