C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de useray dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et que tu es deceue, je prouveray par pratique de gros exemple: tout ainsi comme l'expert medecin qui considere la faculté de la nature et complexion de son pacient et selon sa force ou foiblece lui donne purgatoire et medecine, ainsi useray en toy de regisme tenve et legier pour la foiblesce de l'estomach de ton entendement, a qui choses pesantes et ponderans, telles ou semblables que jadis donnay a mon amé Bouece, si comme en son livre as trouvé, seroient fortes a digerer et convertir a la substentacion de ta neccessité. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 117)
[2] Se n'useray point dou contraire. (MACH., J. R. Nav., 1349, 161)
[3] Pour ce y morray Et mon temps y useray, Sans li changier, N'autre ja mais n'ameray, Car moult m'en puis avancier. (MACH., Les lays, 1377, 396)
[4] Si useray de son conseil, Qu'à li volentiers me conseil. (MACH., P. Alex., p.1369, 30)
[5] mais maintenant que je cognois par vostre contenance et par voz larmes le contraire, je recognois ma faute et vous supplie de l'oublier, à la charge qu'à mon retour de mon voyage de sainct Jacques je vous en feray telle amende et useray de telle satisfaction en vostre endroit, au lieu mesme où j'ay commis la faute que, demeurant vostre prisonniere pour quelque temps, je ne partiray de voz mains que je n'aye recogneu par une penitence agreable la grandeur de mon peché. (S181, 190)
[6] mais d'une chose vous puis-je asseurer, et vous en jure dès à present par mon sceptre que, si tost que j'auray le moyen de sçavoir qui il est, j'useray de tellerecognoissance qu'il s'en devra contenter, et y allast-il de la moictié de mon royaume, car le plaisir qu'il vous a faict ne vous lie pas seulement, mais je participe à l'obligation d'autant que mon honneur est joinct au vostre ». (S181, 230)
[7] Je n'useray pas de longues excuses envers vous. (S583, 120)

Fermer la fenêtre