C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de unies dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] O tu, Entendement, fait au patron de la Trinité par ces troys puissances, Congnoissance, Volenté et Memoire, unies en la substance d'une seulle ame, qui par les creatures faictes en ce visible monde congnoys par reflection, comme en ung mirouer obscur en lumiere de foy, lez invisibles oeuvres de Dieu, que aprés la glorification verras face a face, as tu memoire du sacrement que tu me feis en la reception du saint baptesme, ou tu renonças aux pompes et deceptions de l'ennemy de char humaine, et te dedias et consecras du tout au service du Createur? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 30)
[2] Mais que ces intelligences soient ames du ciel du soleil et que elles soient unies au corps de ce ciel par informacion ou par inherence ou autrement telement que ce ciel soit vif par elles, il ne le convient pas, mes samble chose naturelment impossible, car ainsi il vivroit de .II. vies intellectives et seroit aussi comme se .I. honme avoit une ame intellective qui fust par tout son corps et que oveuques ce, il eust en chascun membre une autre ame. (ORESME, C.M., c.1377, 316)
[3] Car quant deux choses ont union a la tierce, ilz sont parce unies entre elles. (ORESME, E.A.C., c.1370, 442)
[4] Unité en substance cause ydemptité, c'est a dire que les choses quisont unies en substance et d'une substance sont equales etpareilles en substance. (Somme abr., c.1477-1481, 127)
[5] Et en ce premier livre est, par raisons unies et congrues, demonstré que chouse impossible est homme estre saulvé sans Nostre Seigneur Jhesu Crist. (CRAP., Cur Deus, De arrha B.H., c.1450-1460, 162)
[6] et nous aurons Paix sans difficulté, et vendra Paix en toutes nos terres, et entre nous serons unies en toute bonne amour et fraternité. (JUV. URS., Aud. celi, 1435, 216)
[7] LXXIV COMMENT LA CONTÉ DE PENTHEVRE ET LA SEIGNEURIE DE GOELLO FURENT UNIES AU DEMAINE DU DUC DE BRETAIGNE (S185, 425)
[8] et luy succeda comme le plus prochain le duc Eudon son frere, qui fust mary de Berthe et pere du duc Conam le Jeune : au moien de quoy la conté de Penthevre et la seigneurie de Goello advindrent au duc Conam le Jeune, lesquelles par cemoyen furent des lors joinctes et unies à la couronne duchalle de Bretaigne. (S185, 425)
[9] Et en ensuivant les conclusions prinses par le procureur general de France, furent toutes les terres et seigneuries qu'il tenoit au royaulme de France confisquees et acquis' à la couronne de France, et des lors furent unies à celle. (S185, 439)
[10] Et par ce moyen furent unies à la couronne et au demaine de France les duchez de Normandie et d'Acquitaine, ensemble les contez d'Anjou, Poitu, Touraine et le Mans ; (S185, 441)

Fermer la fenêtre