C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tyrerent dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] et elle eut esté noyée, ce ne fussent les dessus dits chappellains et escuiers, lesqueulx la tyrerent hors de la mer et la myrent au bastel. (6206, 85)
[2] Et eulx issuz de la ville tyrerent leur chemin et allerent passer pardevant la maladerie dudit Corbeil; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 174)
[3] " Après que les Bourguignons eurent ainsi couru, brulé et gasté la terre de Coucy et pays d'envyron que dict est, et non obstant le parlement qui estoit entre le connestable et eulx pour traicter d'apointement, tyrerent et allerent vers Guise pour y mettre le siege et l'avoir de force; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 322)
[4] et puis aprés Cadvalon se mist aux champs avecques Peanda et force de gens d'armes et tyrerent la part où estoit Edvin et les Saxons pour leur faire la guerre. (S185, 292)
[5] Les payens tyrerent celle part, tuans et mettans à mort tous ceulx qu'ilz trouvoient, entrerent en l'esglise, fendirent le chef du glorieulx evesque ainsi qu'il chantoit la messe et qu'il disoit la Preface en l'endroit de Sursum corda. (S185, 323)
[6]Puis aprés tyrerent les Normans, degastans les citez et les provinces de Xainctes, Lymoges, Bordeaulx, Perigort, Tours et Orleans. (S185, 323)
[7] Et leur beau frere Mathuedous passa la mer avec sa femme et leur filz Alain Barbetorte qui estoit jeune enfant, et tyrerent en Angleterre avecques moult grande multitude de seigneurs de Bretaigne, où ilz furent recueilliz, et y residerent longuement. (S185, 348)
[8] et par ce moyen entrerent facilement les payens Normans dedens la ville du Croesic, laquelle ilz bruslerent et en abatirent les murs et clostures et de la tyrerent en Guerrande. (S185, 348)
[9] Les autres s'en fuyrent et se saulverent en leurs navires, lesquelz ilz tyrerent à la mer. (S185, 349)
[10] si que les autres hostz que son cousin Gelon conduysoit tyrerent contremont Loire et destruisirent les pays et citez, come est recité cy devant où il est fait mencion de sainct Gunhart et des roiz Heruspogius et s. (S185, 357)

Fermer la fenêtre