C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de trouvoye dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Tandis que ma povre fantasie tormentee de diverses considerations recuilloyt lez parolles en la prose dessus recitees, debatant a par moy tous ces partis, et que cha ne la je ne trouvoye fors espoventement et contrarieté, je demouray tout suspens et surprins, et mes pensees vagues et esgarees, sans ordre et sans certaine fin, ne vraye election. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 17)
[2] et comme sur ce les interrogasse de la cause qui les mouvoit, trouvoye que c'estoit pour l'appetit encore demouré en l'affection, et non poissance de l'acomplir, des deliz es quelz jeunece encline ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 35)
[3] l'une cause est comme ne soye à la value, l'autre que tous leurs fais dignes de los ne m'ont mie esté raportez, car, comme je feisse à mon povoir diligence du sçavoir,les aucuns trouvoye, qui bien et voulentiers me disoient ce qu'ilz en sçavoient et qu'il leur en estoit advis, et d'autres par adventure pour ce que il leur sembloit non apertenir à ma petite faculté, qui femme suis, enregistrer les noms de si haultes personnes, ne m'en daignoient tenir regne ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 181)
[4]J'em avoye devocion Se je trouvoye lieu propice. , l'autre que tous leurs fais dignes de los ne m'ont mie esté raportez, car, comme je feisse à mon povoir diligence du sçavoir,les aucuns trouvoye, qui bien et voulentiers me disoient ce qu'ilz en sçavoient et qu'il leur en estoit advis, et d'autres par adventure pour ce que il leur sembloit non apertenir à ma petite faculté, qui femme suis, enregistrer les noms de si haultes personnes, ne m'en daignoient tenir regne ; (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 147)
[5] Embuschez sont, affin qu'on ne les voye, En mon penser, estrains de la courroye Du Faulx Dangier, le villain chacieux, Car la bonne, la doulce, simple et coye, Cellë en qui tout reconfort trouvoye A mis son corps qui est tant precieux, Pour moy oster du lieu tres furieux Et du dangier dedans lequel j'estoye. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 156)
[6] En villes, en boys et en hayes, Tout partout ou je me trouvoye, Toutes ces choses cy sont vrayes, Je ne tenoye chemin ne voye, Hardement et puissance avoye Si tendoyës a conquerir, Nul autre vouloir je n'avoye Pour honneur tousjours acquerir. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 220)
[7] C'est par la Mort qui fait a tous rudesse, Qui m'a tollu celle que tant amoye, En qui estoit tout l'espoir que j'avoye, Qui me guidoit, si bien m'acompaigna En son vivant, que point ne me trouvoye L'omme esgaré qui ne scet ou il va. (CH. D'ORLÉANS, Ball. C., c.1415-1457, 89)
[8] Alors de beau parler trouvoyeA bon marchié tant que vouloye ; (CH. D'ORLÉANS, Ball. C., c.1415-1457, 119)
[9] Je trouvoye, par maint conte notable, Comment Amour, par son povair haultain, A avancié, comme roy souverain, Ses serviteurs en estat prouffitable. (CH. D'ORLÉANS, Songe compl. C., 1437, 104)
[10] Mes si j'avoie esté bien a mon ayse au reveller que je fis, je me trouvoye en aussi grant desaise plein de douleurs, vuyt de liesse et garni de souspirs que plus je ne povoie, quant je veoie que tout cella que j'avoie veu estoit par le contraire. (6208, 66)

Fermer la fenêtre