C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de trouverras dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Au jour d'ui, sunt venus en la Court un docteur deThoulouse et autres licenciés d'ycelle université et estude de Thoulouse de par elle, et ont presenté une espitre à ladicte Court de par ladicte université, avec lettres closes, lesquelles tu trouverras ou la teneur d'elles en la fin du livre du Conseil de ceste année, et outre persuaderent lesdiz messages ou ambassadeurs à la Court qu'elle voulsist conseiller le Roy de rendre l'obeissance à nostre Saint Pere le pape Benedic XIIIe, qui lui avoit esté ostée en France par la sustraction à lui faicte, comme appert par la lettre contenue ou livre des Ordonnances, pour ce que ledit Benedic n'avoit volu faire cession du papat pour appaisier le cisme qui avoit duré ja par plus de XXIJ ans, et des le temps du roy Charle, pere du Roy nostre Sire, qui à present est, pour lequel cisme avoient regné successiveUrbain, etaprès lui Boniface à Romme, et par deça à Avignon Clemens et Benedic dessusdit, attendu que ja soit ce que ledit Benedic, combien que au temps de la substraction ne fust pas conseillez de ceder, toutevoie de present estoit prest, comme ilz disoient. (BAYE, I, 1400-1410, 30)
[2] Et quant au fait de Semiramis que aucuns de ton party ont voulu aleguer, regarde bien l'istoire et le temps de lors, et tu trouverras que de le alleguer se n'est que une mocquerie et desrision. (JUV. URS., Aud. celi, 1435, 165)
[3] " Car tu trouverras par les cronicques enciennes que Louys filz ainsné du roy Philippe leconquerant combatist le roy Jehan d'Angleterre l'an mil CC et XIIII devant ung chastel nommé La Roche-aux-Moyennes, lequel si s'en fouit honteusement; (JUV. URS., Aud. celi, 1435, 179)
[4] se tu bien y consideres et advises, tu trouverras que la puissance divine est trop plus apparentqu'elle ayt voulenté que mes terre et subgetz prosperent, que toy ne les tiens; (JUV. URS., Aud. celi, 1435, 197)
[5] Pour ce est il que nous, qui voulons de nostre povoir obvier a telz erreurs et infidelitez de la foy chrestienne, te mandons et estroictement enjoingnons, en commettant se mestier est, que tous ceulx et celles que tu trouverras estre et avoir esté par laps de temps d'un an ou plus en sentence d'excommeniement tu contraignes ou faces contraindre par prinse et detencion de leurs personnes, vendicion et expletacion de leurs biens et autrement deuement a eulx faire absoldre, pourveu que a cause de leur absolucion on ne lieve sur eulx excessivement aucune chose. (8205, fol. 103)

Fermer la fenêtre