C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de trouveroit dans 7FMR 
123 attestations 
 Page /13 

[1] Diverses histoires se pourroient produire a ce propos d'autres punicions et aspres justices faictes par faulte de garder l'obbeissance et l'ordre du treshonnourable mestier d'armes, et, oultre de ceulx qui pour ces causes ont esté capitalment punis, trouveroit on pluseurs es rommaines escriptures qui pour menues et petites negligences ont esté batuz de verges a l'estache et rabaessiez du raeng de chevalerie jusques a l'estat de servans de pié. (CHART., Q. inv., 1422, 55)
[2] Celle sale, ou sanz cesser vente, Est plus longue, que je ne mente, Que jamais archier ne trairoit, Et reonde la trouveroit Qui vouldroit prendre la mesure, Et moult grant haulteur a dessure, Mais merveilleusement, sanz faute, Est belle, clere, grande et haulte Et de fort ouvrage, ce semble, Nonobstant ce que toudis tremble ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 100)
[3]N'as tu ung filz aussi bel et gracieux et bien moriginés, et tel que de sa jeunesce qui ne passe .XX. ans, du temps qu'il a estudié en nos premieres sciences, on ne trouveroit en gramaire, rethorique et poezie naturellement a lui propice gaires plus apte de lui et plus soubtil qu'il est avec le bel entendement et bonne judicative qu'il a? (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 122)
[4] Il fut dit que le lendemain le roy se trouveroit au chasteau du boys de Vincennes et tous les seigneurs qui avoyent à luy faire hommaige, et pour seürté de tous bailleroit le roy le chasteau au conte de Charroloys. poezie naturellement a lui propice gaires plus apte de lui et plus soubtil qu'il est avec le bel entendement et bonne judicative qu'il a? (COMM., I, 1489-1491, 85)
[5] à quoy fault respondre que nous sommes tous hommes, et qui les vouldroit cercher telz que jamais ne faillissent à parler saigement, ne jamais ne se meüssent plus une fois que aultre, il les fauldroit cercher au ciel, car on ne les trouveroit pas entre les hommes. (COMM., I, 1489-1491, 103)
[6] à tous propos ont une loy au bec ou une hystoire, et la meilleure qui se puisse trouver se trouveroit bien à mauvais sens, mais les saiges et qui auroient leü n'en seroient jamais abuséz ny ne seroient les gens sihardiz de leur faire entendre mensonges. (COMM., I, 1489-1491, 129)
[7] Il entendit saigement et dist qu'il ne vouloit point aller à Namur, mais que le lendemain se trouveroit avecques les autres. (COMM., I, 1489-1491, 160)
[8] Après que ledict duc de Bourgongne eut ouy la responce du connestable, congneüt bien que en luy ne trouveroit nulle amitié et qu'il estoit principal conducteur de ceste guerre. (COMM., I, 1489-1491, 181)
[9] Et si j'osoye tout dire, il m'a maintesfois dit qu'il congnoissoit bien ses subjectz et qu'il le trouveroit si ses besongnes se portoient mal. (COMM., II, 1489-1491, 10)
[10] Et monsr de Havart commança à dire au roy en l'oreille que, s'il vouloit, qu'il trouveroit bien moyen de faire venir le roy son maistre jusques à Amyens, par adventurejusques à Paris, à faire bonne chère avecques le roy. (COMM., II, 1489-1491, 68)

123 attestations 
 Page /13 
Fermer la fenêtre