C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de treyrent dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et dit que quant ilz orent passé la porte, ilz le treyrent à part près d'un mur, et lui baillerent quatre soulz en blans nuefs et quatre noëaux de poisons, et lui dirent: Tien, bon homme, va t'en, et mez ces nouëz ès puis et fontennes par où tu passeras; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 430)
[2] Et dit que, lui et les trois autres compoingnons champenois à qui il avoit parlé ès halles, comme dit est, se treyrent à part hors des autres trois, et bailla à celui de Rains, present les deux autres, XX s. parisis en blans nuefs, et douze noëz desdites poisons; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 435)
[3] Item, dit que deux jacobins, ou au moins gens vestus en leur habit, le menerent chiez les Jacobins au Mans, et le treyrent à costé en un jardin, près un mur, et lui en baillerent quatre noëz, desquieulx il mist l'un en la fontenne de Gourdainne du Mans, et l'autre en une fontenne qui a nom . (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 436)
[4] pour doubte et paour desquelx, et que il et ceulx de sadite compaignie ne feussent veuz, apperceuz et cogneuz, il et sesdiz compaignons se treyrent et yssirent hors de toutes icelles forteresses ainsi par eulx eschelées, comme dit est; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 194)

Fermer la fenêtre