C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de traye dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Celle humilité agrea Moult au roy, qui en grant gré a La royne et quanqu'elle fait, Et adoncques signe lui fait Qu'elle se lieve en son estant Et vers lui se traye, et il tend La verge d'or, qu'en sa main tint ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 268)
[2] Homme et fame est chose prouchaine Plus que les aneaulx d'une chayne Qui sont l'ung dedens l'aultre enté, Car de leur franche volenté Se doivent si bien aproucher Et de leurs jambes accrochier, Sans moyen de barbe et de braye, Que l'ung autant de payne traye Que l'aultre en leur labourage S'ilz veulent faire bon ouvrage. (Barbes brayes A., a.1450, 260)
[3]Douteux main propre avoir en offendicle, Grieve à autrui, rendant à deux lez plaie, Semons me voy à dangereux article: C'est que d'ouvrir l'estroit de ma bouticle, Où povreté le deffremeur abaye, Et dont enfin s'il convient que j'en traye Ce qui y gist - o confuse besongne! (5425, 160)
[4] Et pour ce je vous prie que, s'il a en ceste place homme qui ne sente son cuer ferme pour actendre l'adventure qu'il plaira a Jhesucrist de nous envoier,qu'il se traye a part, car par un seul couart failly est aucunesfoiz une besoingne perdue. (ARRAS, c.1392-1393, 108)
[5] Lors a fait lever sa banniere le trait d'un arc en sus, et la fist tenir a son frere sur un hault destrier, et puis leur dist tout en hault: Cilz qui ont devocion de vengier la mort de Nostre Createur et de essaucier sa loy, et de aidier au roy de Chippre, si se traye soubz ma banniere, et ceulx qui n'en auront devocion passent par dela le pont. (ARRAS, c.1392-1393, 109)
[6] Cestui recite qu'il vit trois solez ou ciel et l'an mille IIIIcXXXIIII grans vens, et predist quelque grande infortune venir en la chrestienté et, tantost après, les Turcs prinrent celle noble et imperialle cité Constantinoble, traye par ung de Gennes, qui au quart jour fut decapité. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 168)

Fermer la fenêtre