C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de traiz dans 7FMR 
22 attestations 
 Page /3 

[1] .II. de ses maris vy pourtraiz Ou mur, par vïolance traiz A mort, mais longtemps la maintint Fortune, et en estat la tint, Qui aprés moult soubdainement Luy tourna tres villainement Le doz, quant Charles de la Paix, Par grant guerre, non pas par paix, La poursuivy tant qu'il la prist Et l'occist, dont trop fort mesprist. (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 72)
[2]Prudence et Sobrece apprendront a la dame a avoir parler ordonné et sage eloquence, non pas mignote mais rassise, coye et assez basse, a beaulz traiz, sans faire mouvemens des mains, du corps, ne grimaces du visage ; (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 45)
[3] lors, lui tourné sus l'autre cousté, tost après tirant à l'angoisse de la mort, oy toute l'ystoirede la Passion, et aucques près de la fin de l'Euvangile saint Jehan, commença à labourer à la desreniere fin, et, à pou de traiz et sanglous, entre les bras du seigneur de La Riviere, que moult chierement il amoit, rendi l'esperit à Nostre-Seigneur, qui fu, comme dit est, environ l'eure de midi, le .XXVIe. jour de septembre, le dit an mille .CCCIIIIxx., le .XLIIIIe. de son aage, et le .XVIIe. de son regne, lequel trespassement fu plaint et plouré merveilleusement de ses freres, parens et amis, et de ses serviteurs moult regraitiez, et de tous autres sages et preudes hommes, et à bonne cause, car perte de si excellent prince n'est mie merveilles se elle est doulousée. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 191)
[4] Bissus est vers naiscens de terre Et de boys, et qui le veult querre, Quant il est du bois arrachiez, Adonques fault qu'il soit plungiez En l'eaue, et puis traiz par defors, Puis aux raiz du souleil tresfors Doit estre mis et desechiez, Et lui sec doit estre mailliez A maillez, puis fraiez aux mains, Et puis ferroiez sur le mains Et divisez pour les arrestes; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 249)
[5] Aussi y avoit deuxautres chambres plaines d'arbalestes d'acier, montees et a monter, et une autre chambre playne de tous traiz et dars de fin yf, guindaz, tarquoys, cordayges de toutes sortes. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 262)
[6] Mes amis, sanz faire descort, Je vous pri, chantons par accort Et de doulx traiz. (Mir. enf. ress., 1353, 80)
[7] Il a voiz gracieuse et bele Et scet chanter respons et traiz, Et s'est de bonnes gens estraiz; (Mir. st J. Cris., c.1344, 266)
[8] Je la congnois a la mesure Des traiz qu'elle a. traiz, Et s'est de bonnes gens estraiz; (Mir. st J. Cris., c.1344, 296)
[9] Tu es de nobles gens estraiz, Et je suis en povreté traiz. (Mir. Barl. Josaph., c.1363, 271)
[10]Je suis bien traiz par vous, dame. (Mir. Amis, c.1365, 25)

22 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre