C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de traitez dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Et la fut nostre Seigneur examine la nuit et flaielez et feru et traitez vilainement. (6203, 277)
[2] Et, pour ces causes, plus que par crainte ne subjection d'autruy, ainsi que contiennent vosdittez lettres, ilz ont delessé de vous faire responce en la remettant à nous, saichans que de leurs bonnes voulentés, ferme et entiere loyaulté envers nous, nous sommes bien cerciorés, et que en icelle leur loyaulté, eulx et autres noz subjectz nous garderons, deffendrons et preserverons moyennant l'aide de Dieu, nostre createur, duquel la presence et tesmoignage par lesditz sermens entretenus esditz traitez sont par telles et autres manieres contempnées, violées et parjuréez. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 259)
[3] Cogneut oultre, que, quatre ans a ou environ, lui et un compaignon nommé Jehannin Oudin, d'Orliens, ne scet de quel mestier il estoit, estans logiez en la ville de Dourdan, en la compaignie d'un leur maistre, marchant de pourceaux, et auquel ilz, comme ses varlés, avoient gardez plusieurs pourceaux ès forez d'environ la ville d'Orliens, Estamptes ou païs d'environ, sachans que leurdit maistre avoit, en un certain jour dont il n'est record, receu très-grant quantité de finance, après plusieurs paroles et traitez par entre eulz fais ensamble, et eulx estans couchiez en la chambre de leurdit maistre, en un petit lit assez prez de celui où ilz estoient couchiez, se leverent de nuit, prindrent la tasse de leurdit maistre, qu'il avoit mussée soubz le chevez de son lit, en laquelle tasse eulx, d'um commun assentement, mal prindrent et emblerent en or la somme de LX frans; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 292)
[4] Mais, tant à cause que nous n'avions point enfreint l'ordonnance, que parce principalement (ainsi que j'ay dit) que nous luy avions declaré, puis qu'il avoit rompu la promesse qu'il avoit faite de nous maintenir en l'exercice de la Religion Evangelique, nous n'entendions plus rien tenir de luy, joint les exemples de tant d'autres qu'il tenoit à la Cadene, que nous voyons journellement devant nos yeux estre si cruellement traitez de luy, nous declarasmes tout à plat que nous ne l'endurerions pas. (S746, 193)
[5] J'enten toutesfois chacune nation entre elle mesme, ou celles qui sont alliées ensemble : car quant aux ennemis, il a esté veu en son lieu comme ils sont estrangement traitez. (S746, 439)

Fermer la fenêtre