C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de traiant dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] comme en ce monde ne puist estre trouvee, encore traiant a nostre propos, dire nous en convient. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 135)
[2] En traiant et en combatant Le feu y bouterons batant De bonne guyse. (Mir. Oton, c.1370, 332)
[3]car, en nous traiant bien loing et grandement arriere de telpechié, nous pourrions venir au moien et a vertu. (ORESME, E.A., c.1370, 173)
[4] Ledit chevalier a esté son temps et est garniz de mauvaises gens et serviteurs bateurs et crimineulx : Rex iniquus iniquos ministros habet, etdit que yceulx maufaiteurs batirent, fraperent et navrerent pluseursescoliers qui très doucement et devotement et simplement aloient en procession, non armez ne que aigneaux, et, qui pis est, les poursuirent et chacerent à espées, dagues, couteaux, ars et saiectes en traiant sur eulx et jusques en l'eglise de S. Caterine, à l'eure mesme que corpus Domini estoit entre les mains duprelat qui disoit la messe, à ce que l'en veist avenir ce qui est dit des paiens :Deus, venerunt gentes in hereditatem tuam, polluerunt templum sanctum tuum, posuerunt Jerusalem in pomorum custodiam, qui est moult grief et de moult grant punition que violer le temple de Jhesu Crist, où toutz doivent estre asseurs. (BAYE, I, 1400-1410, 100)
[5] si advint un jour que je aloie traiant de mon art, ainsi que enfans font, et traÿ du costé ou la chartre estoit, ou le larron estoit emprisonnez. (Bérinus, II, c.1350-1370, 12)

Fermer la fenêtre