C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de trahirent dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Item, que pendant ce lesdis ambaxadeurs du Roy et aussi les messaiges de mesdis seigneurs de Berry et de Bourgoigneeurent lettres par lesquelles leur estoit mandé qu'ilz alassent à Vernueil devers lesdis seigneurs estans illec, lesquelx incontinent y alerent et se trahirent par devers iceulx seigneurs qui leur dirent en effect comment en la ville de Paris, depuis aucun temps en ça, avoient esté et encores estoient tenues aucunes manieres qui fouloient et bleçoient l'auctorité et puissancedu Roy et de sa justice, par laquelle ce royaume qui est le plus noble des autres a esté gouverné ou temps passé. (BAYE, II, 1411-1417, 119)
[2] et comment ceulxausquieulx soy fiant avoit baillé en garde sa femme et son royaulme le trahirent a la requeste de Henry, qui par faulces suasions le priva de la vie et de son royaulme. (JUV. URS., T. crest., c.1446, 151)
[3]Les Pictes, que l'oncle de Basien avoit amenez en Bretaigne, trahirent Basien, car, par argent que Carasius leur donna, il se tournerent contre luy tellement que, s'il ne s'en fust fuy, ilz l'eussent vendu et delivré à Carasius pour l'occire. (S185, 154)

Fermer la fenêtre