C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de traces dans 7FMR 
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[1] À nostre premier propos revenir, apres ce que avons dit des mauvais princes, desquelz Dieu doint toy, Loys de France, jovencel noble, eschever et fuir toutes telz traces, si que j'espoire fermement, à l'aide de Dieu, que se que feras. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 123)
[2] Or est il ainsi, et n'est nulle doubte, que il convient que tout cuer qui bien aime Dieu le demonstre par oeuvre, si comme il meismes dit en l'Euvangile : Les oveilles qui sont de mon parc m'aiment et je les garde, c'est a dire que les creatures qui l'aiment suivent ses traces, qui sont de vertu, et il les garde de tous perilz. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 11)
[3] de terre apperent Ses traces, quant il fait sanz nue Temps seri et nuit est venue. (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 83)
[4] Et maint païs destruit en furent, Dont encor les traces en durent; (MACH., J. R. Nav., 1349, 144)
[5] Mais garde le contremander, Car li contremant dou roiaume Ont fait ardoir maint toit de chaume, Dont encor apperent les traces En mains lieus et en maintes places. (MACH., C. ami, 1357, 110)
[6] et en trouvoient les traces. (FROISS., Chron. D., p.1400, 138)
[7] Si s'avisa, puisque ensi estoit, il honniroit tout et meteroit tel tourble et descort en France que les traces i demorroient .CC. ans a venir. (FROISS., Chron. D., p.1400, 198)
[8] Par quoi li roiaulmes de France, par toutes ses parties, en fu si grevés et si batus et si persequtés, que .CC. ans a venir les traces i parurent, ensi que vous orés recorder avant en l'istore. (FROISS., Chron. D., p.1400, 594)
[9] Pour les agraver, Fainctes eslever Et me preserver, Monstres, espouentables faces, Pour vous abruver, Venez approuver Icy voz tirannicques traces! .CC. ans a venir les traces i parurent, ensi que vous orés recorder avant en l'istore. (Mir. st Nic. juif, c.1480-1500, 123)
[10] Certes les filz respondent a leurs parens par digne maniere en monstrant a leurs enfans telle affeccion comme leur pere leur a monstré, combien que charité bien ordenee si requiere une autre ordre, la quelle le tres sage des poetes desclaira sagement et noblement quant il dist: " La destruccion de Troie si mist l'ancien Anchise sur les espaules de son douz filz pour emporter et si donna la foy et la destre du parent de Eneas a Ascanius, et Creuse se joint a son mari en cueillant et, suivant les traces de ceulz et de celles qui estoient devant selon la foiblesce feminine, elle donna a ceulz de son païs pour duc un homme tres noble en armes et en pitié ". (FOUL., Policrat., IV, 1372, 78)

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