C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de toulir dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Il ala tant parmy la ville tous seulx a pié, pensant comment il se pourroit maintenir, que il s'embati ou marchié, et par ennuy s'assist sur un estal, si print Dieu a reclamer dedens son cuer et dist: "Sire Dieux tout puissant, qui estes refuge aux besongneux et misericors aux pecheurs, je me commans en vostre glorieuse garde et vous prie que vous aiez pitié de moy, par quoy je me puisse delivrer de ces ennemis qui me veulent le mien toulir et oster par leur grant tricherie. (Bérinus, I, c.1350-1370, 51)
[2] Et si ot il moult de contraires en sa venue de ceulx du royaume qui lui vouldrent toulir et oster son royaume, mais par son sens et par sa bonté il en vint du tout au desseure, siques encores il tient le royaume bien en paix, et est cremeuz et redoubtez et sera tant comme il vivra. (Bérinus, I, c.1350-1370, 64)
[3] Dont s'assemblerent li baron du royaume, et vouldrent a Ysopes toulir la couronne et faire roy un bastart, qui estoit filz du roy ancïen. (Bérinus, I, c.1350-1370, 150)

Fermer la fenêtre