C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de touchoient dans 7FMR 
16 attestations 
 Page /2 

[1] La tierce enseigne estoit une couronne d'or a XII florons riches arrengés par ordre selon leur dignité, dont les ungz estoient si haulx qu'ilz trespercoient les cieulx, les aucuns moyens, lez aultres plus bas, selon que la divine ordonnance les y assist par divers regars, ainsi que la division de l'eschelle qui apparut a Jacob le figura jadis, de laquelle aucuns eschelons passoient lez cieulx, les autres touchoient a la terre, et les tiers moyennement entre deulx. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 27)
[2] Et mesmement à parler de justice, ne vouloit il meismes aucune foiz oir des cas qui venoient devant ses maistres d'ostel qui touchoient ses privéz serviteurs et plusieurs fois en determina. aultres plus bas, selon que la divine ordonnance les y assist par divers regars, ainsi que la division de l'eschelle qui apparut a Jacob le figura jadis, de laquelle aucuns eschelons passoient lez cieulx, les autres touchoient a la terre, et les tiers moyennement entre deulx. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 100)
[3] Ledit connestable, qui sçavoit comme le roy d'Angleterre avoit baillé ses lettres et descouvert ce qu'il savoit de luy et que ses ennemys avoient esté à faire la trève, commença à avoir très grant paour et envoya devers le duc deBourgongne luy supplier qu'il luy pleüst luy envoyer une seüreté pour aller parler à luy de choses qui fort luy touchoient. (COMM., II, 1489-1491, 83)
[4] et y avoit aultres articles qui touchoient le consistoire; (COMM., III, 1495-1498, 90)
[5] Et en demantiers que tous le touchoient, le seigneur de Saintré et les autres alerent faire la reverence a la royne, a Madame et a toutes les dames qui la estoient, qui de leurs venues tresgrans joyes faisoient, fors aucunes a qui leurs amis et parens estoient demeurez. (LA SALE, J.S., 1456, 223)
[6] mais la souverainneté de telz choses et amises mouvoient et venoient par les incitations des oncles du roy et le general conseil du pays, si comme il apparut depuis en Angleterre, car voirs est que le duc de Glocestre, quoyque ce fut le plus joenne des filz du bon roy Edouart, si estoit-il le plus ancien ens es besoingnes qui touchoient au pays et là où la plus sainne partiedes nobles, des prelats et des communaultez se rapportoient et retraioient. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 36)
[7] Touttes touchoient et proposoient sus le fourme du mariage pour quoy ilz estoient là envoiez. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 149)
[8] La Court a mis hors de procès maistre Nycolas Le Sage, promoteur de l'evesque de Paris, J. Queran et Mahiet de Louvaincourt, notaires apostoliques, qui estoient ceans en procès contre le procureur du Roy, pour ce que jà pieça ledit promoteur ala ou Chastellet pour interroguer Guiselin de Rebreves qui y estoit prisonnier sur certains cas qui touchoient le fait de l'emprisonnement de maistre Jaques de L'Espoisse, et avoit mené avec lui lesdiz notaires pour oïr la confession dudit Guiselin, et d'icelle leur en requist ledit promoteur avoir instrument, et pour ce furent miz en prison. (BAYE, I, 1400-1410, 268)
[9] Sur quoy ledit de la Marche, en tant que à lui touchoit,respondi qu'il avoit esté et estoit d'acord de seeller ledit extrait, et lesdis de Montjeu et Grasset respondirent, que pour ce que lesdictes lettres touchoient aucunement la matiere des libertés de l'Eglise, qu'ilz avoient renvoyé lesdictes lettres à monsegneur le Chancelier, ainsi qu'ilz avoient acoustumé de faire de toutes lettres faictes en grandes matieres. (FAUQ., I, 1417-1420, 308)
[10] Et depuis, ouConseil tenu au Louvre par ledit conte de Saint-Pol, le mardi Xe jour ensuivant, fu sur ce ordonné et response faicte en tant que lesdictes requestes touchoient les dessusdis prevost des marchans et eschevins. (FAUQ., I, 1417-1420, 324)

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre