C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de touchans dans 7FMR 
117 attestations 
 Page /12 

[1] les aultres s'arrestent ou moyen touchans le merveilleux mistere de l'Incarnation, Passion et Resurrection, et Ascension, qui plus aprouchent de nostre humanité, et nous monstrent la mortification de pechié par la vivification que l'omme rechoit conjoinct a deité, et la vie de grace par la mort que Dieu souffrit en sa divinité jointe avecquez humaine nature. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 28)
[2] la raison Premiere fu pour l'achoison Du flun de Nil, qui regorgia Et crut tant que trop dommagia La contree, une foix, par quoy Les demourans la a requoy Ne cognoissoient de leurs champs, Qui furent l'un l'autre touchans, Bonne, ne faing, quant l'eaue traicte Se fu en son lieu et retraicte ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 118)
[3] Et la furent faites grandes predications et belles devant les rois et toutes touchans a la Crois vermelle emprendre. (FROISS., Chron. D., p.1400, 241)
[4] Si ques par ce doit estre bien amée, Conme celle que Jacob fu veans En samblance d'une eschielle ordenée Si haulte qu'elle estoit les cieulx touchans; (Mir. nat. N.S.J.C., c.1343, 246)
[5] Vecy monseigneur de Chamblay qui vous dira desadvertissemens touchans la guerre que le Roy luy a chargé vous dire. (BUEIL, II, 1461-1466, 30)
[6] et pour ce nous ont iceulx supplians humblement requis et suppliés que, atendu que la dite Aldonce est fille legitime et naturelle du dit Robert de Braquemont et que le dit Pierre de Rouville et elle aussi ont de pieça demouré et encores demeurent en nostre obeissance, comme noz bons et loyeulx subgiez, et a faiz icelui Pierre à feu nostre treschier pere et à nous aussi de grans et notables services, tant en Ytalie devers nostre saint Pere le Pape, ou autresfois il est alé et va encores de present par nostre ordonnance et commandement, et pour aucuns grans affaires touchans le bien et l'onneur de nous et de noz couronne et seigneurie, nous leur vueillons donner tel droit que nous pourrions avoir pour cause de eschoite, confiscation ou autrement es dictes seigneuries, terres et revenues de Grainville apres le trespassement du dit Jehan de Bethencourt. (6205, 477)
[7] Et attendu les grans mortalitez qui des IIIJ ou cinq ans en ça ont esté et sont ancores en pluseurs lieux de ce royaume, et aussy les grans charges que le pueple a eu et ancores a continuelment à soustenir,nous, saulve noz conscience et honneur, ladicte taille ne pourrions et aussy ne voudrions en aucune maniere conseiller ne consentir, combien que des un an a et mesmement puiz nagueres on nous a offert C mil frans pour ycelle consentir estre mise sus, lesquelz C mil frans nous refusames, des lors les avons ancor refusez, et pour quelcunque prouffit que avoir en deussions, entendu ce que dit est, et mesmement que tailles ne doivent estre levees sur le peuple pour en faire dons, ne vouldrions ycelle taille consentir, maiz se aucuns voloient supplier à mondit seigneur de grace avoir, afin que icelle taille ne fust ou soit levee, nous pour consideration des choses dessusdictes en vouldrions avec eulz supplier à mondit seigneur, combien que en touz cas touchans le bien et honneur de mondit seigneur, le commun prouffit et utilité de ce royaume et de son pueple sommes, avons esté et tousjours serons prests d'y emploier corps et chevance, et tenons certeins que aussy soyez vous. (BAYE, I, 1400-1410, 35)
[8]Et sera ledit Moreau deschargez, et le descharge la Court de la dicte somme de C escus, en prenant quittance d'icelz surroguez, et les causes touchans ladicte execution meues et à mouvoir ledit Moreau, curateur, poursuira en ycelle Court et par devent les commissaires auxquelz elles seront commises. (BAYE, I, 1400-1410, 41)
[9] Ce jour, ont esté conseilliez et reconseilliez IIJ arrests touchans l'archevesque de Senz et sa mere à l'encontre de messire Guillaume de Neelle, et en l'un J. de Longueval contre messire Guillaume de Neelle, lesquelz combien qu'il eussent esté passez et concluz en la Chambre des Enquestes, toute voie, à la requeste de messrs les ducz de Berry et de Bourgoigne, à la poursuite que faisoit Robert Le Tirant, escuier d'escuierie du Roy, ont esté repriz ceans, c'est assavoir en la Grant Chambre lesdiz procès, et iterumen ycelz a esté par les IJ Chambres conclu. (BAYE, I, 1400-1410, 43)
[10] Ce jour, la Court a donné delay à l'evesque du Puy de bailler ses memoires à l'encontre du chapitre dudit Puy juques à la vegile de la Nativité Nostre Dame prouchainementvenant, nonobstant les autres delaiz par luy obtenuz autrefoiz, et a ordonné la Court que se dedens ledit jour ledit evesque n'avera baillé, plus n'en face requeste d'avoir delay, ne jamaiz autre delay n'avera, et m'a esté defendu que outre ledit terme plus ne reçoive aucunes memoires dudit evesque, et entent la Court ledit delay et l'appoinctement fait tant de memoire comme de lettres et autres choses quelzcunques touchans ycelle cause. (BAYE, I, 1400-1410, 43)

117 attestations 
 Page /12 
Fermer la fenêtre