C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tou dans 7FMR 
10 attestations 
 Page /2 

[1] Il ly a respondu: «Trestre, tou ce perd Ytalie sy se roy de France eschape', car s'il moroit ung de ses rois ou le ducde Milan, ou que queque brouillis vint en Alemainge, nous en srions mal». (0304, 230)
[2] Aprés le menirent a Herode Et pour derision luy vesta une blanche robe, Et puis a Pilate fut randuz, Las, pour estre en la croix panduz, Le quel le rompit tou de batre. (Pass. Autun Biard F., 1470-1471, 121)
[3] Anselme : - Mettons le cas que tu donnes toy et tou quanques tu as ou pourras avoir a Dieu pour satisfacion. (CRAP., Cur Deus, De arrha B.H., c.1450-1460, 198)
[4] Item sur la roche ou la crois fut fichiee est escript dedenz la roche, Cyos nist basys ys tou pysteos thoy chesmosy. (6203, 269)
[5] La maistresse ville est Luxembourcq, et départ la Meuse au long d'icelle duché, le royaulme de France et l'Empire : de l'autre costé d'icelle duché, joingt tout au long et passe la riviere de Meselle joignant de la cité de Mès qui passe à Trèves et à Mès et à Tou et vient des montaignes d'Aujois près de Basle demy-journée, et tumbe dedans le Rin enHollande. (6204, 109)
[6] Premièrement la Meuse qui passe au Neufchastel et la Meselle qui passe pres de Tou, et le Mut qui part des montaignes d'Ausay, et passe près de Nansy ou se tient le duc. (6204, 112)
[7] En ce pays a trois cités, qui anciennement estoient au duc de Lorraine, qui de present sont seigneurs d'eulx mesmes, c'est Mes, Tou et Verdun, les nobles de ce païs sont gens de guerre, et d'estrange querelle contre leurs voisins. (6204, 112)
[8] Sur les marches de Metz, de Lucembourg, de Bar et de Lorrainne, se tenoit Henry de la Tour, au lieu de Pierrefort, et tenoit les citez de Tou et de Verdun en rente d'apatis, et tous ses voisins en subjection. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 243)
[9] Et, oultre ce, cogneut et confessa, en la presence de Jehan Raimbaut, Richart Lide et de plusieurs autres sergens, que, demi-an ençà ou environ, il seul, de nuit, entra en l'estable d'un nommé Thomassin Algrin, demouranten la ville de Tou sur Marne, et ouvry l'uis d'icelle à une cordelete à quoy il fermoit, en laquele estable il mal print un cheval rouge, et icelli mena et vendi en la ville de Chaalons. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 162)
[10] Item ledit Girart confessa que, lui estant en l'aage de dix ans, en la ville de Tou, il mal print et embla en la bourse d'une nommée Jehannete, qui se baignoit avecques une sienne parente, XIJ vielz gros. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 461)

Fermer la fenêtre