C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tos dans 7FMR 
87 attestations 
 Page /9 

[1] Englés sont de mervilleuses conditions, chaut et boullant, tos esmeu en ire, tart apaisié ne amodé en douçour; (FROISS., Chron. D., p.1400, 42)
[2] Car assés tos apriés ce que il fu couronnés, li rois d'Escoce, qui se nonma Robers de Brus, desfia ce roi Edouwart et cevauça tantos esforciement sur lui et reconquist toute Escoce, celle que li bons rois Edouwars avoit conquis. (FROISS., Chron. D., p.1400, 43)
[3] Si ordonnerent lors besongnes dou plus tos que il porent et se departirent d'Engleterre. (FROISS., Chron. D., p.1400, 49)
[4] La roine d'Engleterre et li contes de Qent, pour le doubte dou roi et esqiever les perils, se departirent d'Engleterre dou plus tos que il porent apriés ce que on les ot avisés et enfourmés conment li rois et messires Hues li Espensiers les voloient destruire, etn'enmenerent point plenté de gens. (FROISS., Chron. D., p.1400, 49)
[5] Et sentirent que moult de nobles d'Engleterres'enclineroient assés tos a ce que on i pourveist. (FROISS., Chron. D., p.1400, 54)
[6] Et se il vous demande ou vous vos vodrés retraire, vous vos fainderés et li dirés que vous avés oy nouvelles dou roi vostre mari, et que il vous remande et que la vous vos retrairés au plus tos que vous porés. (FROISS., Chron. D., p.1400, 56)
[7] Il dissent: " Oil ", et presissent terre ouque fust, au plus tos que il peuissent, car prendre lor convenoit pour euls rafresqir et lors chevaus. (FROISS., Chron. D., p.1400, 72)
[8] Assés tos apriés ce que li rois fu pris et que messires Thomas Wage marescaus de la roine l'ot en sa garde, on . (FROISS., Chron. D., p.1400, 89)
[9] Car je, Jehans Froissars acteres de ceste histore, fui ens ou chastiel de Bercler, l'an de grasce Nostre Signeur mille .CCCLXVI. ou mois de septembre, en la compagnie de messire Edouart le Espensier, liquels fu fils dou fil de ce mesire Hue le Espensier, dont je parlerai assés tos; (FROISS., Chron. D., p.1400, 90)
[10] Assés tos apriés ce que les nouvelles furent venues en Escoce que li jones rois Edouwars estoit mariés a la fille dou conte de Hainnau, et encores se tenoit ils a Evruich la ou les noces et festes avoient esté, auqun baron d'Escoce et de Northombrelande se missent ensamble sus asegurances et vinrent sus uneplace que on dist la Mourlane, entre Escoce et Engleterre. (FROISS., Chron. D., p.1400, 163)

87 attestations 
 Page /9 
Fermer la fenêtre