C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tireroit dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Toutesfois à ce conseil fut conclud que on tireroit devant Paris, pour essayer se on pourroit reduyre la ville à vouloir entendre au bien de la chose publicque du royaulme, pour lequel disoient estre tous assembléz; (COMM., I, 1489-1491, 43)
[2] Et que la lumiere du ciel seroit obfusquee par la multitude des sayettes quant on tireroit en l'air. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 169)
[3] à quoy ledit duc respondit qu'il ne tireroit jamais au collier avec le gouverneur de Lymosin, nommé messire Gilbert de Chabannes, seigneur de Curton, ne avec les maistres Jehans du roy. estre tous assembléz; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 252)
[4] Et fut la chose conclute que l'on tireroit devant Paris, à l'appetit du conte de Charrolois. (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 21)
[5] ce n'a pas esté au prouffit des habitans que leurs despens ont esté faiz, mais des ennemis, car les vivres venoient du paiz contraire, et si l'ont employé a la raençon de leursgens, car il n'y avoit si povre archier prins qui ne feust a deux ou IIIC escus de raençon, les gentilz hommes a Xm, VIII, VI, IIIIm escus, et en y a eu plusieurs de prisonniers, et quant est des Angloiz, on en tireroit tres pou de finance, et le plus souvent comme riens. (JUV. URS., Loquar, 1440, 316)
[6] Et, s'il estoit trop fort, il ne pourroit einsi estre longuement, mes le convendroit, quant il tireroit l'arc, a se remouvoir tant que la beste le verroit. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 269)
[7] Et, quant il voudra tirier et metra sa flaiche a la corde pour traire, il doit regarder que les empenons aillent de plat contreson arc, quar, quant il descocheroit et laisseroit aler sa sayete, se les penons estoient devers l'arc, ilz pourroyent hurter a l'arc et desvoier, qu'il ne tireroit ja droit. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 269)
[8] Les cordes de ces arcs sont faites d'une herbe que les sauvages appellent Tocon : lesquelles, bien qu'elles soyent fort desliées, sont neantmoins si fortes qu'un cheval y tireroit. (S746, 340)

Fermer la fenêtre