C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tirasmes dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Comme nous eusmes sceü toutes lesdictes choses, noustirasmes jusques aux faulxbourgs d'Abeville, et fusmes les premiers par qui, en ce quartier là, ceulx du party du duc en furent advertiz. (COMM., II, 1489-1491, 162)
[2] De là tirasmes à Dorlans et envoyasmes sommer Arras, chief d'Arthois, ancien patrimoine des comtes de Flandres, et qui de tout temps avoit acoustumé de aller à filles comme à filz. (COMM., II, 1489-1491, 163)
[3] Comme nous eusmes sceü toutes lesdictes choses, noustirasmes jusques aux faulxbourgs d'Abeville, et fusmes les premiers par qui, en ce quartier là, ceulx du party du duc en furent advertiz. (COMM., II, 1489-1491, 162)
[4] De là tirasmes à Dorlans et envoyasmes sommer Arras, chief d'Arthois, ancien patrimoine des comtes de Flandres, et qui de tout temps avoit acoustumé de aller à filles comme à filz. (COMM., II, 1489-1491, 163)
[5] D'ung lieu partis ou le flot monte Et avec moy ma compaignie, Bon lieu est, les autres surmonte, Regars plaisans n'y faillent mye, Visages fais en Femenie, Gracieux, plus doulx que parmain, Et neantmoins nous tirasmes vie Sans attendre le lendemain. (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 187)
[6] Et pour ce qu'il falloit avoir d'une eau de vie fort souveraine pour dissouldre ung marc d'or, nous achaptasmes pour la bien faire une fort bonne piece de vin de Gaillac, duquel nous tirasmes nostre eau avec un pellican bien grant, de sorte que dans ung mois nous eusmes de l'eau passee par diverses fois, plus que n'en avions besoing ; (S184, 112)
[7]Nous tirasmes et allasmes à Chastillon sur Loing, auquel lieu ayans trouvé Monsieur l'Admiral, non seulement il nous encouragea de plus en plus de poursuyvre nostre entreprinse, mais aussi, avec promesse de nous assister pour le faict de la marine, nous mettant beaucoup de raisons en avant, il nous donna esperance que Dieu nous feroit la grace de voir les fruicts de nostre labeur. (S746, 112)

Fermer la fenêtre