C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tiendroient dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] et là conclurent qu'ilz tiendroient l'apoinctement qu'ilz avoient faict et que, le matin, bailleroient une des portes audict seigneur de Humbercourt. (COMM., I, 1489-1491, 114)
[2] Bel exemple est cestuy-cy pour les princes qui jamais n'ont craincte ne doubte de leurs ennemys et le tiendroient à honte; (COMM., I, 1489-1491, 204)
[3] Et, lesdittes nouvelles sceues par ledit Guinot Vigier, fist diligence de s'en retourner devers ledit conte de Dampmartin, et, quant il y fut arryvé, fut ordonné par ledit conte que ledit Guynot Vigier et le bastard iroient à Dampmartin, où ilz trouveroient ledit Voyau, pour adviser ensemble entre eulx à quel jour ilz pourroient faire sortir ledit conte de la Bastide, ce qu'ilz firent, et aussi quel chemin le conte et eulx tiendroient après laditte sortie. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 170)
[4] La premiere fut que quant les trois de l'hostel du duc de Bourgoingne furent tous armez, chascun sa cotte d'armes en son doz, et prestz pour partir et pour entrer en la bataille, messire Jaques de Lalain parla à messire Symon de Lalain, son oncle, et à Meriadet et leur dit : " Messieurs et mes freres, en ceste belle journée vous sçavez que c'est à mon emprinse que sousmes venuz en ce royaulme et que de pieça a esté la bataille accordée à messire Jaques Duglas, et combien que chascun de nous puist ayder à son compaignon, je vous prie et requier que, pour chose qui aujourd'hui me advienne, nulz de vous ne se entremette de me secourir, car il sembleroit qu'eussiez passé la mer et que feussiez entrez en ceste bataille seullement pour moy ayder, et que vous ne me teinssiez ou congneussiez pas homme pour soubstenir l'assault et la bataille d'ung seul chevalier, et en tiendroient chascun moins compte de moy et de ma chevalerie. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 106)
[5] et semblablement ordonna que les prestres, dyacres et soubzdyacres et moynes ne seroient point mariez et si ne tiendroient concubinez, mais vivroient chastement, comme il appert au chappitre Presbyteris, en la XXVIIe distinction du grant Decret. (S185, 154)
[6]Quant l'armee de toutes pars fut appareillee pour aller en Normendie, le conte Bernard de Senlis manda à Rouen qu'ilz ne tenissent pas la ville contre le roy, ainçois le receussent à joie et procession et luy dissent que jamés ne tiendroient terres fors de luy et le blasmassent de ce qu'il avoit Normendie partie à Hue le Grant. (S185, 371)
[7] ainçois disoient que ilz conquerroientla terre de France et que, si le duc ne le vouloit, ilz la tiendroient. (S185, 375)

Fermer la fenêtre